uit-/inlogprobleem

Reageer

uit-/inlogprobleem

Hallo!


Zoals het onderwerp al verraad, heb ik een klein probleempje.


Ik kan me, eens op de site, niet meer uitloggen. Ik word zelfs automatisch ingelogd!

Misschien heb ik, door een beetje verstrooid te zijn, het automatisch inloggen bij gebruik aangevinkt?


Helaas vind ik niet hoe ik dit ongedaan kan maken.


Kan iemand me helpen?


(Als internetbrowser heb ik Microsoft Internet Explorer (ik heb niet gevonden welke versie het nu precies is, maar het is alleszins die, die standaard bij het besturingssysteem Microsoft XP zit).)

Re: uit-/inlogprobleem

'k Heb net iets gemerkt: dat automatisch inloggen gebeurt enkel als ik op de indexpagina zit.

Ik klik maar vergeefs op "uitloggen [studentje]" maar dat haalt niks uit. Als ik een topic aanklik, zie ik bovenaan "inloggen" verschijnen.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: uit-/inlogprobleem

Je staat helemaal niet ingelogd (je staat nu als gast) dus ik begrijp niet echt waar het probleem zit :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: uit-/inlogprobleem

'k Heb net iets gemerkt: dat automatisch inloggen gebeurt enkel als ik op de indexpagina zit.
Bedoel je niet dat automatisch uitloggen?
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Berichten: 866

Re: uit-/inlogprobleem

Wanneer ik tracht een antwoord te geven op een bepaalde thread (over het verbruik van sluimerende elektrische toestellen) krijg ik steeds , sinds enkele dagen , een storings melding. Op andere onderwerpen lukt het wel .

Is daar iets aan te doen? Bij voorbaat dank

Re: uit-/inlogprobleem

Hoe dan ook, wat ik ook probeer, bovenaan de indexpagina staat


"uitloggen [Studentje]"


Dàt is dus het probleem. Ook al ben ik misschien niet ingelogd: waarom staat dat daar dan?

En als ik er op klik, gebeurt er: niets (ik word noch in-, noch uitgelogd).

Berichten: 866

Re: uit-/inlogprobleem

@ gast (studentje)

Als ik zeker wil zijn of ik al dan niet ingelogd ben kijk ik naar een willekeurige thread. Onderaan de bladzijde rechts staat dan wat ik wel en niet mag doen . Als ik alle aangegeven verrichtingen mag doen , ben ik ingelogd. Als ik ze niet allemaal mag doen ben ik niet ingelogd.

Gebruikersavatar
Berichten: 125

Re: uit-/inlogprobleem

Heb het even nagekeken op die manier, en heb me dan in zo'n draadje ingelogd. Ik hoef me dus geen zorgen te maken over die "mededeling" in de index? Het is wel jammer dat ik mij zodoende niet meer op de startpagina kan inloggen. Toch dank je voor de moeite en tips. :shock:
Alles is relatief...

Gebruikersavatar
Berichten: 1.279

Re: uit-/inlogprobleem

Ik denk dat jij best eens je buffer van je brower leegmaakt. En als dat niet lukt, verwijder dan eens al je cookies.

Gebruikersavatar
Berichten: 125

Re: uit-/inlogprobleem

Hoera! :shock: 'k heb de buffer leeggemaakt en het heeft geholpen ;) dank je zo hartelijk!
Alles is relatief...

Re: uit-/inlogprobleem

Ik heb geen activeringscode of ander bericht ontvangen na registratie op het aangegeven emailadres, terwijl ik al wel in de gebruikerslijst sta...

Bij inloggen wordt fout aangegeven

Hoe verder ?

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: uit-/inlogprobleem

Sjors snors schreef:Ik heb geen activeringscode of ander bericht ontvangen na registratie op het aangegeven emailadres, terwijl ik al wel in de gebruikerslijst sta...

Bij inloggen wordt fout aangegeven

Hoe verder ?

Is het emailtje niet als spam aangeduid? Dat gebeurt ook nog wel eens.


Anders moet je het beheer mailen. Zij kunnen namelijk jouw account activeren.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Re: uit-/inlogprobleem

Bart schreef:
Sjors snors schreef:Ik heb geen activeringscode of ander bericht ontvangen na registratie op het aangegeven emailadres, terwijl ik al wel in de gebruikerslijst sta...

Bij inloggen wordt fout aangegeven

Hoe verder ?

Is het emailtje niet als spam aangeduid? Dat gebeurt ook nog wel eens.


Anders moet je het beheer mailen. Zij kunnen namelijk jouw account activeren.

Inmiddels lijkt het er op dat ik inderdaad als 'spam' aangemerkt wordt,

of niet beheerder ?

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: uit-/inlogprobleem

Sjors_snors schreef:Inmiddels lijkt het er op dat ik inderdaad als 'spam' aangemerkt wordt,  

of niet beheerder ?
Uhhh, Bart bedoelde het andersom: wellicht is het bevestigingsmailtje van het forum door je emailsoftware als spam aangeduid en heb je het dus niet gezien (of bevestigd).


Hoe dan ook: Ik heb je account handmatig op actief gezet.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 144

Re: uit-/inlogprobleem

het verwijderen van geschiedenis en cookies werkt :shock:
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.

Reageer