The Crypto Forum

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

The Crypto Forum

Zelf ben ik een grote fan van cryptologie, de kunst van het verbergen van data, liefst zo onopvallend mogelijk. Informatie over technieken staat verspreid over veel sites. Verder wordt er erg mysterieus over gedaan of is de uitleg niet echt duidelijk. Toen ik op vakantie was, kreeg ik het idee zelf een forum over cryptologie te starten, deze is nu grotendeels af, alleen ik ben de enige member 8) Dus voor mensen die van cryptologie houden, iets bij willen leren, of hun eigen geëncodeerde tekst willen posten kunnen, eens kijken naar het Crypto Forum.

Verder wil ik een soort database maken, samen met de members, waarin veel van de huidige encrypties beschreven staan; zowel het maken als het decoderen/brute-forcen. Voor de mensen die denken dat ze een onkraakbare encryptie hebben gemaakt, kunnen die posten en dan zullen andere leden hun licht er eens op laten schijnen. Ten slotte is er ook een debat sectie over cryptologie, met topics varieërend van de beste encryptie tot de schending van de privacy door overheden. Het is mogelijk om als gast te posten.

Het spijt me zeer als jullie van mening zijn dat ik de regel 'Promotionele berichten' overtreed, vandaar dat ik het bij Algemene discussie en overig niet technisch post.
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: The Crypto Forum

Klinkt cool. Kheb me aangemeld. Ik weet er nog niet zoveel van af. Waarom heb je niet www.cryptoforum.nl? Is in de handen van Javalovers Webdesign misschien kan je het van ze overnemen? (of misschien ben jij dit, dat kan ook :shock: ).
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Re: The Crypto Forum

Ik ken die mensen niet :shock: De site geeft een 404-error bij mij, de website bestaat dus niet. Als er meer mensen komen zal ik een goed adres pakken, maar jij ben nu member 1 dus, we moeten nog even :?:
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 1.750

Re: The Crypto Forum

ik ben 3e lid. ik heb hem bij mijn favorieten gezet, omdat de URL nog niet echt handig is, maar ogh

Gebruikersavatar
Berichten: 486

Re: The Crypto Forum

neen ik ben het 3de al :shock:

en ik zou er ook een TK link naar maken

Gebruikersavatar
Berichten: 1.750

Re: The Crypto Forum

ja, licht eraan hoe je het lijkt, ik rekende relevation niet als lid

Gebruikersavatar
Berichten: 486

Re: The Crypto Forum

ah ok :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Re: The Crypto Forum

Een TK link? Wat is dat? Sorry, het is al laat :shock:
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: The Crypto Forum

Je kan gratis een www.cryptoforum.tk aanvragen. Die link je dan naar je wat ingewikkeldere naam. www.cryptoforum.be is wel nog vrij. Misschien kan je die claimen. Ik claim mijn webadressen bij www.basemotive.nl. Erg relaxte gasten. Kan server ruimte krijgen, hoeft niet, je kan ook los de domeinnamen registreren.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.750

Re: The Crypto Forum

heb ik ook gedaan met www.uppergroundkruwmodderwendel.tk

de echte webnaam is:

http://home.wanadoo.nl/hooft-a/UGK/

die is misschien nog wel korter. maar hij is minderlogisch. ondanks dat uppergroundkruwmodderwendel zich ook niet echt laat raden. maar toch. ik kon ook gewoon "UGK" invoeren. het werkt heel simpel. je gaat naar www.dot.tk en volgt de stappen het is gratis en functioneert als een trein,

als je dan laten we nemen www.relevation.tk invult wordt je doorgelinkt naar jou site. met de ingewikkelde naam

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Re: The Crypto Forum

Ik heb www.cryptoforum.tk geregistreerd :shock:
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 575

Re: The Crypto Forum

Ik heb www.cryptoforum.tk geregistreerd :shock:
Heb deze discussie gevolgd en was nieuwsgierig geworden over die Tokelau domeinen.

Heb ook es voor de gein www.AllesOverStoom.tk gereserveerd. Die zou normaal moeten uitkomen bij http://users.telenet.be/bawi/stoom/Index.htm.

Er gebeurt echter (op het ogenblik van het schrijven van deze post) niets... Afbeelding

Als ik op www.cryptoforum.tk klik gebeurt er ook niets... :?:

PS, trouwens ook niet bij http://www.uppergroundkruwmodderzwendel.tk/... :?:

PPS die smilies zijn maar 'n grapje

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: The Crypto Forum

je moet 15 seconden wachten, of op de link bovenaan drukken.

Ik zou gaan voor www.cryptoforum.be
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Re: The Crypto Forum

Daar moet je toch voor betalen? Ik heb nu maar liefst 4 members. :shock: Als het forum groeit schaf ik me een domein aan.
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 575

Re: The Crypto Forum

je moet 15 seconden wachten, of op de link bovenaan drukken.
Was vergeten te zeggen dat ik met Opera surf... In IE lukt het blijkbaar wel, maar daar heb ik dan wel een reclame popup.

Die tk domeinen hebben er dus voor mij gelegen... Maar ja, denken dat je op 't net iets gratis kan krijgen zonder op de één of andere manier toch geconfronteerd te worden met iets dat je niet had verwacht, da's nogal naief hé...
Ik zou gaan voor www.cryptoforum.be
Mee eens, voor die paar euro per jaar kan je niet sukkelen...

Reageer