Vraagbaak seat ibiza

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 102

Vraagbaak seat ibiza

Hallo,

ik ben de gelukkige bezitter van een seat ibiza. alleen vanochtend wou mijn auto niet starten zelf denk ik dat de startmotor kapot is. Nu is mijn vraag of iemand een document heeft van een seat ibiza (vraagbaak)

graag uw reactie wat ik eventueel kan doen, of waar ik moet kijken.

suggesties zijn zeer welkom.

MvG Robert

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.543

Re: Vraagbaak seat ibiza

Je kunt bijvoorbeeld zoeken op Marktplaats en Speurders

Gebruikersavatar
Berichten: 1.450

Re: Vraagbaak seat ibiza

Ik neem aan dat je startmotor helemaal niet rond wil draaien? Heb je tijdens het starten al eens iemand met en hamer op de startmotor laten slaan? Dat medicijn is zo oud als de weg naar Rome maar heeft vaak een positieve uitwerking (op de korte termijn).

Wat zou je verder voor info uit de vraagbaak willen halen? Revisie is namelijk vaak duurder dan een 2ehands van de sloop.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.292

Re: Vraagbaak seat ibiza

Als de startmotor kapot is moet je'm nog altijd in gang kunnen lopen/trekken/duwen.

Indien het gaat om een 1.9 TDI moet je je niet beperken tot seat op de sloop; audi, VW en skoda hebben dezelfde blokken...

Gebruikersavatar
Berichten: 102

Re: Vraagbaak seat ibiza

bedankt voor de info. het ''tikje'' met de hamer ken ik ook, alleen het pronleem is dus dat ik geen idee heb waar dat ding zit, (vandaar de vraagbaak) misschien dat iemand mij hier op kan wijzen..?

m.v.g. Robert

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Vraagbaak seat ibiza

Op welk bouwjaar en type gaat het? Er zijn 4 generaties Ibiza, die allemaal weer andere motoren onder de kap hebben liggen.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 102

Re: Vraagbaak seat ibiza

seat ibiza 1.6 bouwjaar 1998. het gaat hier om het startmotortje

Reageer