Plaatsing vacatures op wetenschapsforum

Reageer
Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Plaatsing vacatures op wetenschapsforum

Regelmatig ontvangen we het verzoek of er een vacature ergens op Wetenschapsforum mag worden geplaatst. Tot voorheen hebben we hier niet mee ingestemd, omdat het ons geen goede zaak leek als commerciële berichten door "gewone" forumberichten heen staan.


In overleg met enkele partijen hebben we pas besloten om hier toch eens een proef mee te starten. Vanaf nu is het dan ook mogelijk dat organisaties hun vacatures op Wetenschapsforum onder de aandacht brengen. Om de scheiding duidelijk te houden is hier een apart forum voor ingericht, zie daarvoor het Vacatureforum.


Kijk er vooral af en toe rond, wellicht zit er leuke nieuwe functie voor je tussen! Mocht u graag ook uw vacatures in het betreffende forum laten zien, neem dan vooral contact op. We kunnen dan de mogelijkheden en bijbehorende tarieven doornemen. We zijn telefonisch bereikbaar op +31 40 2728560, vraag naar Miels van Schaik.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: Plaatsing vacatures op wetenschapsforum

Leuk idee. Ik ben voor. ](*,)
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Gebruikersavatar
Berichten: 1.820

Re: Plaatsing vacatures op wetenschapsforum

Ik zie er eigenlijk ook geen enkele reden voor waarom dit nadelig zou kunnen zijn... Ik ben dus zeker ook voor! ](*,)

Ik ben er zeker van dat je er mensen, die op zoek zijn naar een job, gelukkig zal door maken.


Dido
Ik ben niet jong genoeg om alles te weten...
-Oscar Wilde-

Gebruikersavatar
Berichten: 3.135

Re: Plaatsing vacatures op wetenschapsforum

Prima!
Heb je interesse in journalistiek? Wij zoeken versterking! Speurwerk, deel van het team, meer weten: klik.

Reageer