Downloaden filmpje van .html

Moderator: Rhiannon

Gesloten
Berichten: 1

Downloaden filmpje van .html

Hoe kan ik een filmpje downloaden dat op .html eindigt?

Vb. http://nos.nl/wk2010/video/171616-de-definitieve-big-5.html

How can I download a movie with an .html-extension?

F.E.: http://nos.nl/wk2010/video/171616-de-definitieve-big-5.html

Thanks!

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: Downloaden filmpje van .html

Ik betwijfel of dit wel legaal is.

Uit de gebruikersvoorwaarden van de NOS:
5. Gebruiksvoorwaarden Embedded Player

De NOS Player is alleen bedoeld voor het incidenteel plaatsen en afspelen van op de NOS websites gepubliceerd materiaal op de website van de Gebruiker en mag niet worden gebruikt voor louter commerciële doeleinde. Eventuele hyperlinks dienen bezoekers rechtstreeks te leiden naar de context, waarbinnen de NOS het materiaal aanbiedt, dwz. de player. Overneming, inframing, herpublicatie, of iedere bewerking van of toevoeging aan deze context zijn dus niet toegestaan. Tevens is het niet toegestaan om het materiaal op geautomatiseerde wijze te (laten) raadplegen, bijvoorbeeld via scripts, spiders en/of bots. Eveneens is het niet toegestaan technische beveiligingen te omzeilen of te verwijderen, of dit voor anderen mogelijk te maken. Voor ander gebruik van de NOS Player dan hier omschreven dient u contact op te nemen met de NOS. Dit kan door middel van een e-mail te sturen naar: blok5@nos.nl.
Ik vind het trouwens bijzonder gewaagd om voor je eerste post al letterlijk tegen de regels van dit forum in te gaan, met een niet-wetenschappelijke vraag in het WSF-cafe ;)

Uit de regels van het wetenschapsforum (deze site dus):
Niet toegestaan zijn....

De volgende punten worden niet toegestaan op dit forum. Indien je dit wel doet, zullen maatregelen worden getroffen (d.m.v. het attenderingsniveau).

* Illegale uitingen of verzoeken hierom (bijvoorbeeld hoe je films moet downloaden
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Downloaden filmpje van .html

En daarmee komt er een slotje op dit onderwerp
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gesloten