Delta

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Berichten: 67

Delta

Kunnen wij ons tegen overstroming van de zee verdedigen, als de zeespiegel met 4 meter stijgt?

Naar mijn inziens kun je je land niet verdedigen tegen zo'n hoge zeespiegel steiging.

Stel dat je lokaal alles voor elkaar heb met het delta project in Nederland, dan nog, is de kans groot dat er een overstroming dreigt, maar dan via onze buurlanden, zoals bijvoorbeeld vanaf de laagste land lokaties in België, Frankrijk of Denemarken.

Ook de landen rond de middelandse zee wat zou daar aan delta gedaan kunnen worden? als de zee 4 meter stijgt, of nog meer, liggen de havens en kust steden onder water.

Ik denk, dat er een grens is met delta projecten, om nog te kunnen uitvoeren.

Daarna heeft het geen zin meer, want de kans op overstroming dat er een keer ergens een doorbraak komt is 99,99%

Dat het gebeurt is dus zeker, maar wanneer? is dan de vraag, gelet op alle dan al uitgevoerde delta projecten.

Tot op zekere hoogte heeft het zin, maar als de zee verder stijgt, kunnen we maar beter op hoger gelegen landen gaan wonen.

Ik hoop dat ik hiermee een discusie heb geopend, om er over na te denken en discusseren.

Edu.
Wat zou er gebeuren als krachtige gamma straling de aarde bereikt?

Kijken we naar een blackhol dan lijkt deze verder weg dan het in werkelijkheid is!

Reageer