Practicum vuurwerk

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Gesloten
Berichten: 22

Practicum vuurwerk

Hoi iedereen,

We moeten een werkstuk maken over vuurwerk als eindwerk chemie, althans dat is het onderwerp dat wij zelf gekozen hebben. We gaan daar verschillende aspecten van bespreken:

- geschiedenis

- chemisch aspect (sassen,...)

- soorten

- legaliteit

-...

Maar we moeten ook een practicum maken over vuurwerk, dat we thuis bijvoorbeeld mogen filmen. ;)

Ik ben al wat sites afgegaan maar nu ga ik een beroep doen op jullie, hebben jullie soms ideeën of bronnen?

Met voorbaat dank,

~

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: Practicum vuurwerk

Forumregels

zeggen onder andere:

Niet toegestaan zijn....

De volgende punten worden niet toegestaan op dit forum. Indien je dit wel doet, zullen maatregelen worden getroffen

..//..

◦Informatieverzoek over de productie van explosieven, drugs of giftige stoffen (lees meer)

..//..


en onder dat "lees meer" vind je o.a. :

Vuurwerk en explosievenVragen of antwoorden over vuurwerk en explosieven zijn verboden als het gaat over:

•hoe je vuurwerk of explosieven maakt

•waar je vuurwerk, explosieven en typisch pyrotechnische stoffen kan kopen

•andere zaken die het maken van vuurwerk en explosieven makkelijker maken

Opstellingen zonder een explosief karakter, die door de moderator als pyrotechnisch beschouwd worden, vallen onder het explosievenbeleid.


Verder, een docent die zijn/haar leerlingen vraagt thuis een practische proef m.b.t. vuurwerk te doen is op zijn zachtst gezegd niet helemaal goed bij zijn/haar hoofd. Dat durf ik hier en publique te stellen. Zijn/haar schooldirectie zal dat roerend met mij eens zijn.

Deze topic is dus uit voorzorg gesloten.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gesloten