Uit de pen van... lala

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Uit de pen van... lala

Ter gelegenheid van elke nieuwsbrief nodigen wij iemand uit om een stukje te schrijven over zijn of haar passie voor wetenschap, over onze online community, of simpelweg over wat hem of haar boeit. Deze keer stelt een oude bekende op wetenschapsforum zich voor als het nieuwste lid van de nieuwsbriefredactie. Een tekstje uit de pen van... Lala

Een pen van een nieuw gezicht. Voor sommigen niet, ik ben al een tijdje lid van dit fijne forum. Op het MBO laboratoriutechniek bleek dit forum voor mij de ideale vraagbaak voor mijn problemen met organische chemie. Later kwamen daar de strubbelingen die Excel en ik destijds hadden nog bij. Het forum heeft me goed geholpen, dus wilde ik het forum ook helpen. Als main moderator ben ik een tijdlang verantwoordelijk geweest voor Geschiedkunde en keek ik natuurlijk ook veel naar mijn eigenlijk vakgebieden, scheikunde en biologie. Geneeskunde is ook nog een tijdje veel bezocht door mij. Ook daar vervulde ik de functie van moderator, maar door een keuze voor moleculaire biologie als vervolgstudie lag daar ook een groot deel van mijn interesse. Na ongeveer 4 jaar als main moderator mensen te helpen, vond ik het even genoeg. Andere activiteiten, buitenlandse reizen en veranderende interesses hielden mij steeds vaker van het forum. Na een periode van inactiviteit ben ik weer de gewone gebruiker geworden. Dat ben ik nu nog steeds. Ik lees vooral op het forum. De interesses zijn daarin ook niet verlegd.

Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan....

Bijeenkomsten van Wetenschapsforum zijn me altijd een groot genoegen. Het is er gezellig, ik doe er inspiratie op, er wordt veel gelachen en veel geleerd. Al tijdens de laatste bijeenkomst besloot ik me weer wat meer met dit fijne forum bezig te houden. Nou is er heel veel te doen achter de schermen, maar vindt Miels (en ik niet minder) het ook erg belangrijk dat mensen iets doen voor het forum waar ze plezier in hebben. Nou mag ik graag stukjes tikken...

En ziehier, de functie Nieuwsbriefredactie prijkt onder mijn naam! Ik heb er niet om gevraagd, maar toch hartelijk dank! Ik blijf mezelf echter gewoon gebruiker noemen. Dat geldt voor heel veel mensen met een functie onder hun naampje en plaatje. Iedereen (ja, ook Miels) is hier als gebruiker begonnen! In de eerste plaats zijn we dus allemaal gebruiker van het forum. Zonder gebruikers namelijk geen forum! Daar wil iedereen dan ook een pluim in lichaamsopening naar keuze steken voor geven!

Ik kijk naar uit naar 5,5 jaar nieuwe, leuke, interessante, grappige, boeiende bijdrages van ieder van u!

De volgende pen blijft nog even geheim...

Beschouw uzelf gegroet,

Lala

Reageer