Interview met wetenschapper

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 17

Interview met wetenschapper

Schampers interviewt wetenschapper Harry Op De Beeck.

-Wel,het leven binnenin een mens is niet niets hé Mijnheer Schampers.

-Dat is waar Mijnheer Op De Beeck.

-En dat niet niets wordt dan plots niets wanneer het sterft want dan ben je dood enkel om het te blijven want waar de dood zich ook bevind,in de lucht of in de assen van iemands verbrand lichaam,het is niets om niets te blijven.

-Dan kunnen alle andere dingen die ook niet niets zijn ook plots in het niets veranderen zoals bv. een potlood of een bord Mijnheer Op De Beeck?

-Als wetenschapper besluit je dan dat dat hier constant even goed zou moeten gebeuren Mijnheer Schampers.

-Maar waarom gebeurt dat dan hier niet voortdurend even goed Mijnheer Op De Beeck?

-Je moet hier niet op de wetenschap vertrouwen hé Mijnheer Schampers.

-Ja,dat is waar Mijnheer Op De Beeck.

Re: Interview met wetenschapper

Waar komt dit stukje vandaan?

Is het een bestaand artikel?

Zo ja, wat was het onderwerp van het gesprek en waarom plaats je dit?

Ik zie dat je er onder de draad "Niet chaotisch genoeg," verder op doorgegaan bent maar snap nog steeds niet goed wat je punt is.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.210

Re: Interview met wetenschapper

De enige meneer schampers die ik ken is eenparodie om jambers: chris van den durpel speelt hem. en vermits crowdserver van belgie is, wordt de kans al groter

crowdserver naar waar wil je hiermee naartoe?
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.

Re: Interview met wetenschapper

O, ook mooi. Zit ik daar mijn hersens over te pijnigen?

Crowdserver1, worden we hier ernstig voor de gek gehouden of heb jezelf last van schizofrenie? Ik vond je manier van probleem- vraagstelling meestal al zeer vreemd maar hier word ik een beetje pissig van. :shock:

Reageer