Kijk-forum

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 187

Kijk-forum

Het forum van het maandblad KIJK is opgeheven. Als moderator heb ik voorgesteld aan de enkele tientallen leden die nog over waren om naar dit forum te verkassen.

Ik stel voor dat alle oud-leden zich hier even voorstellen. Ik herinner jullie er ook aan dat hier andere regels kunnen gelden, dus lees de forumregels goed door.

Veel plezier.

Gebruikersavatar
Berichten: 2

Re: Kijk-forum

Hey guys, jammer dat Kijk er na al die jaren uit ligt. Eerst was er natuurlijk het hoogtepunt tussen 2002 en 2006, daarna kwamen de steeds minder wordende jaren, en nu uiteindelijk, het einde.

Ik ben er zeker van dat er hier ook prima gediscussieerd kan worden, al zal het even wennen worden voor sommigen dat we niet meer de baas zijn. ;) Have fun!

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.273

Re: Kijk-forum

Het forum van het maandblad KIJK is opgeheven.
Het spijt me dat te vernemen. Vooral vanwege de reden daarvoor, als ik zo eens in de commentaren daar rondkijk: De klojo's van het internet hebben het voor elkaar zo te zien, weer iets kapot .. ;) ..
Als moderator heb ik voorgesteld aan de enkele tientallen leden die nog over waren om naar dit forum te verkassen. Ik stel voor dat alle oud-leden zich hier even voorstellen. Ik herinner jullie er ook aan dat hier andere regels kunnen gelden, dus lees de forumregels goed door.
Regels wel, maar als je tussen de regels doorleest komt dat eigenlijk gewoon neer op fatsoen en gezond verstand. Hoe belangrijk dat kan zijn om een forum levend te houden weten jullie helaas maar al te goed.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: Kijk-forum

Welkom. Ik probeer het maandblad Kijk ook af en toe te lezen. Staan vaak boeiende artikels in.
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Gebruikersavatar
Berichten: 187

Re: Kijk-forum

Het is ook een prima blad, ikzelf wil wat meer diepgang dan dat, maar voor wie dat niet wil is het uitstekend.

Gebruikersavatar
Berichten: 2

Re: Kijk-forum

Ik stel voor dat alle oud-leden zich hier even voorstellen. Ik herinner jullie er ook aan dat hier andere regels kunnen gelden, dus lees de forumregels goed door.
Wel, dan ga ik ook maar mee naar dit forum... ;)

Mijn naam is Moonlight, moderator van het gestorven KIJK-forum.
Nait soezen, deurbroezen!

Gebruikersavatar
Berichten: 2

Re: Kijk-forum

Hey Moon, hoe gaat het? ;)

Ps: Het loopt wel aardig storm hier.

Gebruikersavatar
Berichten: 2

Re: Kijk-forum

Hey Raafje, jij ook hier... ;) Dat zijn er al drie van het KIJK-forum (zover ik weet).
Nait soezen, deurbroezen!

Berichten: 5

Re: Kijk-forum

Ik ben dan ook maar meegekomen.

Het grote probleem met het kijk forum was de kleinschaligheid, de hoeveelheid vaste posters was volgens mij kleiner dan het aantal moderatoren op dit forum. Hierdoor vervielen alle discussies in een soort van dialogen of triologen van mensen waar iedereen de mening of het standpunt al van wist of van kon raden.

Maar hier is alles blijkbaar op een tikkeltje grote schaal opgevat, en de forumregels zijn ook anders, een beetje strenger, waardoor er, volgens mij, hier een andere manier van debatteren zal bestaan.

Het ziet er een leuk en overzichtelijk forum uit en ik heb het zelfs al opgeslagen hij bladwijzers -deelmap "forums", dus ik ga af en toe wel eens reageren.
"Een mening kan beledigend zijn, als ik mijn mening geef, dan kan dat voor iemand anders beledigend zijn, bovendien is belediging voor sommige mensen gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen. En dat zou dan kunnen betekenen van oh dan mogen we daar niet over praten want dat is beledigend. Dat is heel erg multi-interpretabel."

-Hans Teeuwen-

Gebruikersavatar
Berichten: 187

Re: Kijk-forum

Het forum is inmiddels opgedoekt.

Gebruikersavatar
Berichten: 3

Re: Kijk-forum

Merwede, aangenaam.

Mannelijke ex verslaafde aan het Kijk forum. En kan natuurlijk mijn 'forumvrienden' van aldaar, geenszins missen.

Berichten: 2

Re: Kijk-forum

Paarshaas, nice to meet you.. Ook veteraan van het illustere kijk forum.. :P Helaas, aan al het goede komt een eind..maar in ons geval wel errug plotseling en onrechtvaardig..

Speciale groeten aan moonlight, merwede, redmess, albinobadeend.. *snik* (Door allerlei omstandigheden niet eens fatsoenlijk afscheid kunnen nemen). ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 3

Re: Kijk-forum

Paarshaas schreef:Paarshaas, nice to meet you.. Ook veteraan van het illustere kijk forum.. :P Helaas, aan al het goede komt een eind..maar in ons geval wel errug plotseling en onrechtvaardig..

Speciale groeten aan moonlight, merwede, redmess, albinobadeend.. *snik* (Door allerlei omstandigheden niet eens fatsoenlijk afscheid kunnen nemen). ;)
Leuk P@@rsh@@s!

Nu moeten we natuurlijk als 'ex-Kijkers' wat nieuwe topics alhier aanmaken.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.273

Re: Kijk-forum

Nu moeten we natuurlijk als 'ex-Kijkers' wat nieuwe topics alhier aanmaken.
Het is natuurlijk niet de bedoeling wat topics te gaan plaatsen puur om het plaatsen van topics. :P Uiteraard ben je overigens zoals ieder ander welkom om passende en zinnige topics te plaatsen natuurlijk. ;)

Moderator
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 187

Re: Kijk-forum

Juist, en jullie weten wel beter, heren. ;)

Reageer