Oogonsteking(hoofdzenuw)

Moderator: ArcherBarry

Gesloten
Berichten: 1

Oogonsteking(hoofdzenuw)

Hello Folks,

In juni 2010 kreeg mijn echtgenote last van een oogzenuwonsteking aan het linkeroog, na raadpleging bij een oogarts bleek dat ze een onsteking op de hoofdzenuw had. Mijn vrouw heeft echter tevens het GERD syndroom en dus moest men oppassen met de medicatie die men haar geeft. Men heeft een medicatie voor het openen van de adertjes(Persantin) bijgegeven en tevens een vitamine voor het oog(Nutrof Lutein&Glutathion). Men had toen nog een andere oplossing namelijk het injecteren van cortisone, maar omwille van het GERD-syndroom was dit niet aan te raden. Terwijl het linkeroog aan het genezen was, kreeg het rechteroog ook last van de ontsteking. Symthomen die bij de onsteking optraden waren witte heldere flikkeringen, een zwaar ooglid, de letters die men las verdwenen, zelfs het lezen van ondertiteling deed pijn, tevens felle hoofdpijn, als mijn echtgenote TV keek of buiten moest was ze gedwongen om een zonnebril te dragen. Nu was het in december al erg goed genezen en ging mijn vrouw de kinderen na school doen, omwille van de sneeuw wouden de kinderen natuurlijk graag te voet gaan, nu is het zo dat sinds kort haar linkeroog weer slechter is geworden, ik vermoed dat dit komt door de witheid van de sneeuw, die op het oog inwerkt. Natuurlijk is dit niet leuk, daar de neveneffecten zeer vervelend zijn. Heeft misschien al iemand dit meegemaakt en kent er iemand een oplossing voor het probleem.

Thanks in advance,

STYLUS

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Oogonsteking(hoofdzenuw)

Voor een oplossing kun je het beste terecht bij de behandelende arts. Op dit forum is daar te weinig expertise voor.

Daarnaast is het tegen de regels van dit forum om persoonlijke medische problematiek te bespreken.

Dit topic gaat daarom op slot.
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Gesloten