registreren

Moderator: Miels

Reageer

registreren

Zorg dat je je niet moet registreren om een onderwerp te plaatsen, dit trekt meer volk. Ik gebruik dit forum van tijd tot tijd, maar niet zoveel dat het de moeite is om me te registreren. Vroeger kon ik wel gewoon onderwerpen plaatsen, dat vond ik veel toffer

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: registreren

We hebben recentelijk inderdaad de policy aangepast, zie http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...pid=92307#92307


Het ziet er naar uit dat die policy voorlopig zou blijft.


Maar uhh... registreren is in een paar seconden gepiept hoor!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: registreren

Ja, registreren duurt 5 secs (zeker als je autofill aan hebt staan)


En je kan nog steeds antwoorden op posts, dus ik zie geen enkel probleem :wink:

Berichten: 151

Re: registreren

Vroeger kon ik wel gewoon onderwerpen plaatsen, dat vond ik veel toffer


Je hebt dit onderwerp toch geplaatst, of kan dat alleen in dit subforum?

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: registreren

Alleen in het huiswerk en practicum forum en dit forum is het mogelijk om als gast een topic te starten.
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 91

Re: registreren

Het lijkt toch wel of mensen soms om wat voor reden dan ook liever niet registreren dus ik zou zeggen dan maar toch niet verplichten (mbt topic starten)..
Alles kan als t maar leuk is..

Berichten: 270

Re: registreren

Wil je de opties van een forum volledig gebruiken dan zul je je moeten registreren. Kleine moeite, is een gemak voor moderators en jezelf. Ik ben dus voor mijn eigen voorgestelde policy:) (goh)

Gebruikersavatar
Berichten: 1.279

Re: registreren

Mensen schrikken af van registreren want dat is geen kleine moeite.

Je moet van alle gegevens invullen op een site die er niet altijd betrouwbaar uitziet, je krijgt van alle mails binnen om te bevestigen, je stelt 1 vraag en je bent weg voor 6 maanden.


Ik ben voorstander om gasten op elk forum toe te laten berichten en nieuwe topics te posten.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: registreren

Er spelen nog veel meer argumenten mee. Verder is de beslissing eigenlijk al genomen. Het resultaat zal over enige tijd door de moderators worden besproken waarna wordt besloten of het zo blijft of niet. Neem maar van mij aan dat we zeker niet over 1 nacht ijs zijn gegaan, en alle voors en tegens tegen elkaar zijn afgewogen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 486

Re: registreren

Je moet van alle gegevens invullen op een site die er niet altijd betrouwbaar uitziet, je krijgt van alle mails binnen om te bevestigen
je moet 1 persoonlijk gegeven invullen en dat is je email add en voor de rest niets en je krijgt 1 mail
Homer: "in this house we obey the rules of thermodynamics!".

Reageer