Wachten op openx .coolconcepts.nl

Reageer
Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 6.590

Wachten op openx .coolconcepts.nl

Ik werk met de browser firefox

Soms is mijn computer traag en dan staat er linksonder in het beeldscherm

""Wachten op openx . coolconcepts.nl.....""

Hoort dit zo of kan ik daar iets aan doen.??

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Wachten op openx .coolconcepts.nl

Dat is niet iets waar jij wat aan kan doen. Maar het is wel goed dat je het aangeeft, want ik heb zo wel een idee waar het door wordt veroorzaakt. Kan je wat meer vertellen over de duur van de vertraging, en hoe vaak het optreedt?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 6.590

Re: Wachten op openx .coolconcepts.nl

De duur van de vertraging is ongeveer 5 seconden.

Die vertraging treed veelvuldig op

Na het bericht ""Wachten op cool.concepts.nl.....

krijg ik het bericht ""Laden van cool.concepts.nl...

Dan gaat het snel ,en kom ik snel op de bewuste pagina.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Wachten op openx .coolconcepts.nl

Bedankt voor de toelichting. Ik denk te weten waar het euvel zit. Het ligt aan een externe partij die enkele banners voor onze site invult. Ik zal het probleem aan hen doorgeven en hoop dat het tijdig wordt opgelost.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 4.502

Re: Wachten op openx .coolconcepts.nl

Ik heb het zware vermoeden dat die externe partij er een pause van 5-6 sec. bij invoert om alleen de banners te tonen;je kunt met programmas allerhande geintjes uithalen!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Wachten op openx .coolconcepts.nl

Nee hoor, dat is geen bewuste actie van ze. Ze hebben me verzekerd dat ze het proberen te verhelpen (en dat ze het dus ook als een probleem zien).
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Wachten op openx .coolconcepts.nl

Volgens mij is er weer iets gaande, ik moet een paar keer verfrissen totdat de hele website word vertoond, het lijkt er op dat er weer gewacht moet worden op de banners.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Wachten op openx .coolconcepts.nl

Ik heb vanmorgen bericht gekregen dat het euvel verholpen zou moeten zijn. Laat het vooral weten als dat niet zo is!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer