het weer op een bepaalde datum

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 997

het weer op een bepaalde datum

Google heb ik al geprobeerd, maar ik vind het moeilijk de juiste zoekcriteria op te geven. Kent er iemand een site waar ik het weer zou kunnen vinden van voorbije dagen, weken? Liefst lokaal. Ik zou het weer moeten hebben van Herent (België).

alvast bedankt

Berichten: 866

Re: het weer op een bepaalde datum

HolyCow

ik weet niet hoe lokaal je met lokaal bedoelt maar op deze site zal je alvast de gegevens die je zoekt vinden voor Antwerpen :

http://users.pandora.be/mm011/

Met een beetje zoekwerk kan je op die site ook wel andere links vinden die je nuttig kunnen zijn.

Gebruikersavatar
Berichten: 997

Re: het weer op een bepaalde datum

Bedankt voor de moeite maar het voldoet niet. Blijkt dat ik werkelijk het weer van Herent van 15 september nodig heb (het is ivm een pv). Als iemand dit zou weten, erg bedankt, of waar ik hier voor zou kunnen informeren?

Gebruikersavatar
Berichten: 193

Re: het weer op een bepaalde datum

Bedankt voor de moeite maar het voldoet niet. Blijkt dat ik werkelijk het weer van Herent van 15 september nodig heb (het is ivm een pv). Als iemand dit zou weten, erg bedankt, of waar ik hier voor zou kunnen informeren?
In Nederland kan je op de site van de KNMI (Koninklijk Nederlands Meteorologisch Instituut) vaak dat soort dingen wel vinden. Ik neem aan dat er voor België ook wel zoiets te vinden is?
Weet wat je zegt... Maar zeg niet alles wat je weet

Gebruikersavatar
Berichten: 296

Re: het weer op een bepaalde datum

Bedankt voor de moeite maar het voldoet niet. Blijkt dat ik werkelijk het weer van Herent van 15 september nodig heb (het is ivm een pv). Als iemand dit zou weten, erg bedankt, of waar ik hier voor zou kunnen informeren?


Waarschijnlijk zijn er wel weeramateurs actief bij Herent in de buurt. Zij maken vaak complete weerstaten op van het lokale weer. Maar ja, als je die niet kent...

Misschien is er in Belgie een vereniging van weeramateurs waar je misschien een contact adres kan krijgen?
"Not everything that can be counted counts, and not everything that counts can be counted." (A. Einstein)

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 7.933

Re: het weer op een bepaalde datum

Neem eens contact op met Ukkel:http://www.kmi.be/nederlands/index.php

Gebruikersavatar
Berichten: 997

Re: het weer op een bepaalde datum

ik heb idd contact opgenomen met het kmi en daar zou ik de info kunnen verkrijgen, weeramateurs is ook wel en goeie tip



Reageer