Enquête voor ict-studenten / young professionals (16-25 jaar), hoe wil jij werken?

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Berichten: 1

Enqu

Excuses als dit hier niet hoort, ik probeer zoveel mogelijk ICT-studenten of young professionals van 16 tot 25 jaar te bereiken).

Beste lezer,

In het kader van mijn afstudeerscriptie zou ik je willen vragen de volgende enquête in te vullen: http://bit.ly/gAYMFZ. Dit onderzoek heeft als doel de verwachtingen van de huidige generatie afgestudeerden (of zij die binnenkort afstuderen) van ICT-opleidingen op de arbeidsmarkt inzichtelijk te maken. Het onderzoek richt zich voornamelijk op Het Nieuwe Werken.

Het Nieuwe Werken is een manier van werken waarbij ontwikkelingen in de informatietechnologie als aanjager fungeren. Doel is vooral om kenniswerk beter, efficiënter en flexibeler in te richten. Tijd en plaats zijn daarbij van ondergeschikt belang. Dankzij allerlei nieuwe communicatiemiddelen kan er op verschillende locaties en tijdstippen worden gewerkt. Enkele noodzakelijke voorwaarden hiervoor zijn: vertrouwen in medewerkers en collega’s, het nemen van eigen verantwoordelijkheid en focus op resultaten in plaats van aanwezigheid.

Met dit onderzoek kan ik antwoord geven op de vraag: 'Op welke manier willen studenten of young professionals uit de ICT-sector aan het werk?' Ik zoek naar personen die vallen binnen Generatie Einstein (geboren tussen 1985 en 1994, tussen 16 en 25 jaar oud) en een ICT gerichte opleiding volgen of hebben gevolgd. Het onderzoek kan invloed hebben op de manier van werken als jij straks afgestudeerd bent!

Het invullen van de enquête neemt ongeveer 15 minuten van je tijd in beslag. De resultaten worden verwerkt in een rapportage. Indien het je voorkeur heeft kun je de vragenlijst anoniem invullen.

Alvast bedankt!

Groet,

Marieke

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: Enqu

Graag wijs ik u op de enquêtecode waarin staat dat na afloop van het onderzoek de resultaat inzichtelijk gemaakt moeten worden.

Ik ga de enquête zo meteen invullen.
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Reageer