Geen updates van de administratie willen ontvangen

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 19

Geen updates van de administratie willen ontvangen

Hoi,


Ik ontvang liever geen E-mails over nieuw geplaatste onderwerpen, onderaan het E-mail bericht van een nieuw geplaatst onderwerp staat het volgende:


Als je niet geabonneerd bent ga dan naar je instellingen, ga dan naar e-mail instellingen en vink

"Stuur me updates van de administratie" uit.



Het onderstaande plaatje geeft volgens mij aan dat ik dat ik dat gedaan heb, omdat de tekst niet helemaal overeenkomt heb ik de naar schatting betreffende functie nog even omcircelt.


Afbeelding


Maar nu krijg ik telkens nieuwe E-mails over nieuw geplaatste onderwerpen, zou een van de mods mij hiermee kunnen helpen?
Groeten Gotty.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Geen updates van de administratie willen ontvangen

Berichten van het beheer, slaan voor zover ik weet, niet op emails wanneer iemand een nieuw bericht heeft geplaatst in een topc waarop je jezelf hebt geabonneerd Je abonnementen kan je nakijken in je Instellingen..
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 19

Re: Geen updates van de administratie willen ontvangen

Berichten van het beheer, slaan voor zover ik weet, niet op emails wanneer iemand een nieuw bericht heeft geplaatst in een topc waarop je jezelf hebt geabonneerd Je abonnementen kan je nakijken in je Instellingen..

Dit is volgens mij niet waar ik het over heb, is het je opgevallen dat ik heb over nieuwgeplaatste onderwerpen? En niet over nieuw geplaatste Berichten.


Tevens de functie waar jij het over hebt kan volgens mij geregeld worden met het onderste vinkje in hetzelfde plaatje: Wil je je abboneren op je eigen topic of die van een ander waar je een bericht hebt geplaatst zo ja vink hem dan aan, zo nee laat hem leeg. En met het buttondownmenu kun je de notificatiefrequentie bepalen.

(Als ik ongelijk heb verneem ik dat graag)


Deze heb ik destijds al uitgezet om er bijna zeker van te zijn dat het niet aan de instellingen kan liggen.


Maar nu krijg ik nog steeds die notificatiemailtjes, als ik er weer 1 krijg zal ik een kijken hoeveel berichten er in staan of dat het nog maar 1 bericht is van de TS.
Groeten Gotty.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Geen updates van de administratie willen ontvangen

Zoals ik al zei, in je instellingen kan je nakijken welke abonnementen je hebt lopen. Dit is mogelijk voor zowel gehele fora als voor specifieke onderwerpen. Als je een email notificatie krijgt van een nieuw topic in een specifiek forum, dan is het mogelijk dat je hier dus wat aan je instellingen dient te veranderen.


Als je bij 'Instellingen' kijkt, zie je daar een kopje 'Abonnementen' waar zowel de link naar je geabonneerde onderwerpen als naar je geabonneerde fora staat aangegeven, respectievelijk met 'bekijk berichten' en 'bekijk fora'.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 19

Re: Geen updates van de administratie willen ontvangen

Ik heb alle 3 abbo's verwijderd onder het kopje "Bekijk fora" dus ik denk dat het zo opgelost is. Heel erg bedankt voor de hulp!!
Groeten Gotty.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Geen updates van de administratie willen ontvangen

Voor de volledigheid: Het vakje "Ontvang berichten verstuurd door het beheer" heeft in de praktijk alleen betrekking op de nieuwsbrief die we enkele keren per jaar versturen. Als je daar het vinkje uitzet ontvang je de nieuwsbrief dus niet, maar dat verandert niets aan automatisch gegenereerde mails.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer