Hoe creër je hete lucht

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 9

Hoe cre

ik heb een vraag aan iedereen die dit leest hoe maak je hete lucht zonder het gebruik van een föhn of iets met met vuur en het liefst van huis, tuin en keukenspullen en zonder chemische stoffen.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.963

Re: Hoe cre

Wat wil je precies bereiken? Een föhn is een warme wind uit de Alpen, dit is geen manier om iets op te warmen.

En wat heeft dit met scheikunde te maken?

Verder is je vraagstelling nogal vaag, wanneer je een zwart oppervlak in de zon legt ontstaat een warme luchtlaag boven het oppervlak, maar daar kun je weinig mee aanvangen. Zoek je iets in die aard?

Nogmaals: een beetje verduidelijking zou handig zijn.
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: Hoe cre

Wat wil je precies bereiken? Een föhn is een warme wind uit de Alpen, dit is geen manier om iets op te warmen.
Dit is ook een föhn ;) a.k.a. haardroger

Afbeelding
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Hoe cre

adem eens uit...

Als je niet duidelijker bent wat je hiermee wilt doen, dan kunnen we hier vrij weinig mee. Je zou zelfs een lading bruine bonen kunnen eten, maar ik kan me niet voorstellen dat je deze richting op wilt.

Verder, alle materie is chemisch, ik denk niet dat anti-materie beschreven chemische eigenschappen heeft. Je zou je dus hiertoe moeten beperken. Lijkt me ook erg onwaarschijnlijk...
"Meep meep meep." Beaker

Reageer