Belg ontdekt monstergarnaal

Moderator: Astro

Reageer
Berichten: 2.504

Belg ontdekt monstergarnaal

http://www.eosmagazine.eu/language/nl-BE/h...2/xmfid/12.aspx


De Gentse wetenschapper Peter Van Roy heeft in de woestijn van Marokko een fossiel van een garnaal van een meter lang ontdekt, met twee grijparmen om prooien te spietsen. Het zeemonster is al bijna 500 miljoen jaar uitgestorven. Dat schrijven een aantal Belgische kranten
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."

Berichten: 2.504

Re: Belg ontdekt monstergarnaal

Hopelijk klonen ze het ding nooit. Stel je voor dat we dit ding loslaten op de huidige vis-soorten die totaal niet berekend zijn op dat soort gevaar. Alle vissen in de hele wereld binnen een jaar uitgeroeid(of zoiets toch)
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: Belg ontdekt monstergarnaal

Hopelijk klonen ze het ding nooit. Stel je voor dat we dit ding loslaten op de huidige vis-soorten die totaal niet berekend zijn op dat soort gevaar. Alle vissen in de hele wereld binnen een jaar uitgeroeid(of zoiets toch)
Ik denk dat de garnaal niet berekend is op de vissen en weekdieren van vandaag, en niet genoeg gaat kunnen vangen om zijn eigen maag te vullen. ;)
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Gebruikersavatar
Berichten: 74

Re: Belg ontdekt monstergarnaal

Ik denk ook niet dat je een fossiel van 500 miljoen jaar oud kunt klonen...


;)
"Alles is simpel"

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: Belg ontdekt monstergarnaal

Ik denk ook niet dat je een fossiel van 500 miljoen jaar oud kunt klonen...
Tuurlijk wel, men zoekt een beetje DNA uit die tijd, zoekt een hedendaags familielid, ontdoet een eicel van dat familielid van alle DNA, spuit alle prehistorische DNA in, et voilà, gigarnaal. ;) Het is hetzelfde procede dat men ook bij klonen gebruikt.

Verborgen inhoud
Disclaimer: aan alle biologen, ik weet dat het niet zo simpel is en dat allemaal voor in de toekomst is, maar het is het principe :P
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Reageer