Psychologisch onderzoek

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 1

Psychologisch onderzoek

Beste,

Hierbij wil ik uw medewerking vragen aan een onderzoek in het kader van mijn Masterscriptie voor de opleiding Arbeids- en organisatiepsychologie aan de Open Universiteit Nederland. Dit onderzoek richt zich op ongewenste omgangsvormen binnen organisaties.

Voor het onderzoek ben ik op zoek naar Nederlandstalige mensen tussen 18 en 65 jaar, die tenminste sinds zes maanden bij dezelfde werkgever minimaal 12 uur per week werken, en die minimaal één collega en één leidinggevende hebben.

Het invullen van deze vragenlijst zal maximaal twintig minuten in beslag nemen. Alle gegevens die met deze vragenlijst worden verzameld, zijn anoniem. Behalve het onderzoeksteam heeft niemand inzage in uw gegevens, uw gegevens worden enkel in het kader van mijn scriptieonderzoek gebruikt. Voor het onderzoek hebben wij veel mensen nodig. Daarom wordt uw medewerking erg op prijs gesteld.

De vragenlijst is op te vragen in thesistools via de volgende link:

www.thesistools.com/web/?id=206095

Verder zou ik u vriendelijk willen vragen om dit bericht als e-mail door te sturen naar familieleden, vrienden, kennissen en collega’s.

Indien u verdere inlichtingen wilt omtrent dit onderzoek kan u contact opnemen via onderstaande gegevens.

Alvast bedankt voor uw medewerking!

Vriendelijke groeten,

Tessa Haesevoets

Student Arbeids- en organisatiepsychologie

Open Universiteit Nederland

E-mail adres: *

Reageer