[enquete] Jeugdherinneringen

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 2

[enquete] Jeugdherinneringen

Via dit bericht wil ik jullie graag uitnodigen voor deelname aan de volgende enquête:



Onderwerp: Jeugdherinneringen

Doel: doctoraatsonderzoek aan de universiteit van Gent

Doelgroep: Iedereen vanaf 18 jaar

Verwachte tijdsduur voor invullen: 45 min-60 min.

Slutingsdatum voor deze enquête: 01-01-2012

Wanneer worden de resultaten verwacht: 01-03-2012

Volg hier de link naar de enquête



Toelichting

Beste allemaal,

hierbij zou ik jullie deelname willen vragen aan een leuke studie.

Wat? Een onderzoek naar Jeugdherinneringen vanuit faculteit Psychologie aan de Universiteit Gent

Doel? Bekijken hoe mensen bepaalde jeugdherinneringen beschrijven en wat precies de invloed is van deze herinneringen op hun huidig leven.

Voor wie? Voor iedereen vanaf 18 jaar

Hoe? Ga naar de volgende link http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=81131 om de vragenlijst online in te vullen

Duur? Het duurt een klein uur om in te vullen

Benodigheden? De vragenlijst bestaat eerst uit een aantal vragen. Vervolgens zal je bepaalde jeugdherinneringen gaan beschrijven. Voor het beschrijven van deze jeugdherinneringen heb je twee foto's nodig. 1 foto gemaakt thuis toen je tussen de 6 en 15 jaar oud was, en de andere foto gemaakt op school toen je ook tussen de 6 en 15 jaar oud was. Deze foto's helpen je bij het beter kunnen herinneren van jeugdmomenten en zijn daarom essentieel voor dit onderzoek. Deze twee foto's zal je na afloop van de vragenlijst per email naar mij opsturen.

Natuurlijk zijn alle gegevens anoniem en zal er vertrouwelijk mee worden omgegaan!

Ik begrijp dat dit enige tijd kost en dat er geen geld mee te verdienen is, maar ik zou het heel erg waarderen wanneer mensen aan deze studie zouden willen meedoen. Uiteraard krijg je na afloop van deze studie een email met daarin de resultaten van dit onderzoek wanneer je dit wenst.

Alvast heel erg bedankt!

Drs. Jolene Deeder

<geen e-mailadressen achterlaten. Contacteren kan via PB>

Reageer