Wsf google chrome compatibiliteit

Gebruikersavatar
Berichten: 1.146

Wsf google chrome compatibiliteit

Beste,


Zelf gebruik ik Google Chrome op mijn laptop, hierbij geen enkel probleem ivm WSF buiten het feit dat wanneer ik de onderwerpen van een bepaalde gebruiker wil opzoeken (bij het klikken op een gebruiker in een topic en dan 'vind onderwerpen') ik volgende foutmelding krijg:


Geloof me, 15seconden wachten is geen oplossing voor het probleem.

Overigens krijg ik ditzelfde bericht ook bij 'vind berichten'.


Het probleem moet ofwel aan Google Chrome liggen, ofwel aan mijn laptop. Want wanneer ik zelfde zoekactie probeer op een andere computer met Mozilla Firefox lukt dit zonder problemen.

Ook bij andere accounts werkt deze zoekfunctie niet op Google Chrome op mijn laptop.


Heeft iemand enig idee waar het probleem kan liggen, en wat eventuele oplossingen zouden kunnen zijn?
A word of encouragement during a failure is worth more than an hour of praise after success.

I hear, I know. I see, I remember. I do, I understand -Confucius-

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Wsf google chrome compatibiliteit

Ik heb zelf net even wat zitten testen (zowel met Firefox als Chrome) , en ik heb er geen enkel probleem mee eigenlijk.

Heb je misschien de kans om het op een andere computer met Chrome te proberen?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 1.146

Re: Wsf google chrome compatibiliteit

Heb je misschien de kans om het op een andere computer met Chrome te proberen?


Ik installeerde zonet Chrome op een andere computer. Helaas hier hetzelfde probleem...

Best raar eigenlijk dat dit bij jou wel lukt en bij mij niet.
A word of encouragement during a failure is worth more than an hour of praise after success.

I hear, I know. I see, I remember. I do, I understand -Confucius-

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Wsf google chrome compatibiliteit

Ook ik kan dit probleem niet reproduceren op Ubuntu Linux of Mac OSX.
"Meep meep meep." Beaker

Berichten: 7.068

Re: Wsf google chrome compatibiliteit

Ik kan dit probleem ook niet reproduceren op windows met SRWare Iron 13.0.800.0.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.146

Re: Wsf google chrome compatibiliteit

Hmm, bedankt om allemaal eens even te willen proberen!


Iemand enig idee waar het probleem zou kunnen liggen?
A word of encouragement during a failure is worth more than an hour of praise after success.

I hear, I know. I see, I remember. I do, I understand -Confucius-

Berichten: 7.068

Re: Wsf google chrome compatibiliteit

Wat is het gedrag in een andere browser?

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Wsf google chrome compatibiliteit

En welk systeem gebruik je?
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 1.146

Re: Wsf google chrome compatibiliteit

Wat is het gedrag in een andere browser?

Laten we het gedrag even bekijken op één en dezelfde pc. Mozilla firefox geeft geen enkel probleem bij het zoeken naar onderwerpen van een gebruiker. Bij Google Chrome komt bovenstaande foutmelding tevoorschijn.

En welk systeem gebruik je?

De computer in kwestie heeft Windows XP service pack 3 (32 bit). Maar mijn laptop beschikt over Windows 7 service pack 1 (64 bit)


Zowel Chrome als Firefox zijn de laatste versie.
A word of encouragement during a failure is worth more than an hour of praise after success.

I hear, I know. I see, I remember. I do, I understand -Confucius-

Gebruikersavatar
Berichten: 3.963

Re: Wsf google chrome compatibiliteit

Via een testgebruiker kan ik het probleem reproduceren op Chrome. Misschien iets met rechten?
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Wsf google chrome compatibiliteit

Inderdaad, via de testaccount lukt het mij ook. Komt doordat wij sowieso niet gebonden zijn aan de flood control.

Echter: als ik netjes 15 seconden wacht gaat alles weer goed. Misschien dat Mako gewoon te snel was?


Ik heb de instelling nu verlaagd naar 5 seconden. Helpt dat voor jou, Mako?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 1.146

Re: Wsf google chrome compatibiliteit

Na nog wat experimenteel werk op het forum en de zoekfuncties kwam ik tot het volgende:


Het is me precies 1x gelukt de onderwerpen van een gebruiker te openen (vraag me niet hoe ik het deed). Alle andere pogingen gaven nog steeds hetzelfde resultaat.

Eveneens, als ik op 'nieuwe berichten' druk krijg ik soms dezelfde foutmelding. Toch blijkt er iets grondig fout te zijn met de wachttijd want wanneer ik na ongeveer 2seconden al opnieuw op 'nieuwe berichten' druk lukt dit soms wel.


Er wordt een wachttijd van 15seconden opgegeven maar deze blijkt verre van te kloppen. Ik wachtte een keer min. 40sec, 15sec. of onmiddellijk opnieuw proberen. Geen van deze opties bleek succes op te leveren.


Het ziet er naar uit dat het systeem soms werkt, soms niet? Waarbij de geplaatste onderwerpen van gebruikers openen veel minder succes oplevert dan nieuwe berichten openen.
A word of encouragement during a failure is worth more than an hour of praise after success.

I hear, I know. I see, I remember. I do, I understand -Confucius-

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Wsf google chrome compatibiliteit

Hoe ik het -met het testaccount- ook probeer, bij mij kloppen de wachttijden wel gewoon.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 1.146

Re: Wsf google chrome compatibiliteit

Het blijft echt zo'n raar fenomeen. Na jouw bericht probeerde ik nog maar eens jouw onderwerpen te zoeken. Onmiddellijk ontving ik de foutmelding. Ik drukte 'ga terug' en wachtte 15seconden. De 2de poging werkte zonder problemen.


Het zat hem misschien in dat je eerst voor min. 15sec in een topic moet zijn en dan pas kan zoeken naar een gebruiker's onderwerpen. Dus nam ik een steekproef: opende een willekeurig topic, wachtte 15sec en drukte toen op 'vind onderwerpen'... helaas kreeg ik opnieuw de foutmelding. Ik wachtte opnieuw 15sec en probeerde het nogmaals, opnieuw zonder succes.


Het lijkt me echt zo raar, de ene keer lukt het wel, de andere niet.


PS: met 15sec wachten bedoelde ik min. 15sec ;)
A word of encouragement during a failure is worth more than an hour of praise after success.

I hear, I know. I see, I remember. I do, I understand -Confucius-

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Wsf google chrome compatibiliteit

Krijg je ook echt nog een foutmelding van 15 seconden? Want als het goed is zou dat nu 5 seconden moeten zijn. Als je nog steeds dezelfde foutmelding krijgt, dan moet er iets anders mis zijn.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Reageer