Shell-V-power
- Berichten: 486
Shell-V-power
Wat is nu het verschil met gewone diezel
Homer: "in this house we obey the rules of thermodynamics!".
-
- Berichten: 119
Re: Shell-V-power
V - power is schoner als gewone diesel
Kijk maar eens op deze link voor meer informatie
http://www.shell.com/home/Framework?siteId...ut_ga_1602.html
Groetjes Angel
Kijk maar eens op deze link voor meer informatie
http://www.shell.com/home/Framework?siteId...ut_ga_1602.html
Groetjes Angel
- Berichten: 486
Re: Shell-V-power
eigenlijk veel heisa om niets?
Homer: "in this house we obey the rules of thermodynamics!".
-
- Berichten: 119
Re: Shell-V-power
jups, maar t is wel beter voor het milieu. je betaald je alleen groen en geel aan de diesel met V - power...
- Berichten: 486
- Berichten: 111
Re: Shell-V-power
Ik tank het regelmatig en merk dat V-Power minder brandstof verbruikt en meer vermogen levert dan gewone diesel.
Het scheelt ongeveer een halve kilomter per liter (normaal 1:15, met V-Power gemiddeld 1:15,5).
Maar dat geldt ook voor BP's variant.
De meerprijs (15 ct) wordt dus niet goedgemaakt door het verbruik.
Het scheelt ongeveer een halve kilomter per liter (normaal 1:15, met V-Power gemiddeld 1:15,5).
Maar dat geldt ook voor BP's variant.
De meerprijs (15 ct) wordt dus niet goedgemaakt door het verbruik.
Vooruitgang
- Berichten: 4.220
Re: Shell-V-power
Ik dacht een keer gelezen te hebben dat de V-power brandstoffen volledig gesynthetiseerd zijn. Wat dat precies betekent weet ik niet, maar ik stel me zo voor dat het gaat om kraken en niet bijmengen met andere stoffen
Dat zal verklaren waarom ze zuiverder zijn (minder zwavel, hoger octaan/cetaan-getal)
Dat zal verklaren waarom ze zuiverder zijn (minder zwavel, hoger octaan/cetaan-getal)
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.
-Calvin-
-Calvin-
-
- Berichten: 151
Re: Shell-V-power
Volgens mij hebben ze die PURA actie, die geflopt is, gewoon omgeturnd naar V-Power.