Online enquête met plaatjes

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 2

Online enqu

Hallo allemaal =)

Ik ben eerstejaars student psychologie en voor het vak methodologie moeten wij een onderzoekje uitvoeren.

Ons idee was om mensen een vragenlijst in te laten vullen waarbij de ene helft ergens halverwege een plaatje van een mooi vakantieoord te zien krijgt en de andere helft een plaatje van een oorlogsgebied. De vragen erna zullen dan wat meer gefocust zijn op emotie enz.

Is het mogelijk om zo'n vragenlijst te maken op internet? Waarbij dus de helft het ene plaatje krijgt en de andere helft het andere plaatje.

Alvast bedankt!

Lisa

Gebruikersavatar
Berichten: 614

Re: Online enqu

Leese92 schreef:Hallo allemaal =)

Ik ben eerstejaars student psychologie en voor het vak methodologie moeten wij een onderzoekje uitvoeren.

Ons idee was om mensen een vragenlijst in te laten vullen waarbij de ene helft ergens halverwege een plaatje van een mooi vakantieoord te zien krijgt en de andere helft een plaatje van een oorlogsgebied. De vragen erna zullen dan wat meer gefocust zijn op emotie enz.

Is het mogelijk om zo'n vragenlijst te maken op internet? Waarbij dus de helft het ene plaatje krijgt en de andere helft het andere plaatje.

Alvast bedankt!

Lisa
Maak gewoon 1 enquete met het vakantieoord,

En herproduceer deze enquete met je oorlogsplaatje;

Via een formulier is dit makkelijk aan te passen.

Je maakt dan bijv gewoon 2 verschillende url; enquete.html, enquete1.html ofzo ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 7.390

Re: Online enqu

Dat kan zeker. Ik heb een voorbeeldje gemaakt:

http://student.vub.ac.be/~gthieren/random.html

Het enige wat je moet doen is de afbeeldingbestanden aanpassen naar degene die jij wil!
"C++ : Where friends have access to your private members." Gavin Russell Baker.

Berichten: 2

Re: Online enqu

In physics I trust schreef:Dat kan zeker. Ik heb een voorbeeldje gemaakt:

http://student.vub.ac.be/~gthieren/random.html