Inlogprobleem

Gebruikersavatar
Berichten: 1.820

Inlogprobleem

Hoi,


Ik merk dat ik een inlogprobleem heb bij WF: Telkens als ik ingelogd ben, merk ik dat ik na korte tijd vanzelf weer word uitgelogd. Daarnet wilde ik een bericht plaatsen en dat bericht nadien nog bijwerken. Dit verliep echter moeizaam omdat ik zo'n 4-tal keren (na het klikken op de knop 'posten') het bericht kreeg van 'sorry, je mag hier niet posten'. Telkens viel daarbij op dat ik niet meer ingelogd was. Na dan weer ingelogd te hebben, was het na korte tijd weer van hetzelfde: ik kon m'n bericht niet bijwerken omwille van weer dezelfde reden. Zo'n 1/2 van de keren lukte het wel normaal.


Bij het bekijken van m'n eigen profiel speelde zich hetzelfde af: als ik bv. m'n berichten wou bekijken, gaf hij weer aan dat ik daar de toestemming niet voor had en ik weer moest inloggen.


Ik heb al m'n cookies ed. verwijderd (CTRL + F5), maar dat heeft niks veranderd. Ik heb ook al een vinkje gezet bij de optie om me automatisch in te loggen, maar dat haalde ook niks uit.


Ik werk met Windows 7 en Firefox 10.0


Kan dit worden opgelost?

Alvast bedankt!


groetjes,

Dido
Ik ben niet jong genoeg om alles te weten...
-Oscar Wilde-

Berichten: 4.246

Re: Inlogprobleem

Hier ook veel problemen met inloggen.
Quitters never win and winners never quit.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Inlogprobleem

Sinds wanneer hebben jullie hier last van?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 7.933

Re: Inlogprobleem

Ik log altijd automatisch in, maar vanmiddag werd ik ineens als gast begroet en moest toen een nieuw wachtwoord aanvragen, want het oude was ik natuurlijk helemaal kwijt.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.820

Re: Inlogprobleem

Sinds wanneer hebben jullie hier last van?
Sinds vandaag, denk ik.

Al ben ik de laatste dagen niet erg actief geweest op WF, dus misschien speelde dat inlogprobleem toen ook al. Maar 't probleem hindert me vandaag zodanig dat ik vermoed dat het me toen toch ook opgevallen zou zijn, als het er was geweest...


Dido
Ik ben niet jong genoeg om alles te weten...
-Oscar Wilde-

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Inlogprobleem

Bedankt voor de informatie, we gaan er naar kijken!
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: Inlogprobleem

Wat voor mij heeft gewerkt: Log eerst in met een foutief wachtwoord. Je komt daarna op een inlogpagina waarop de twee vinkjes staan met de volgende keuzes: "Log automatisch in" en "Log anoniem in" of iets dergelijks. Het vinkje bij "Log automatisch in" kun je dan aanvinken voordat je inlogt met je juiste wachtwoord. Dat hielp bij mij tenminste.
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Re: Inlogprobleem

Ik moest vandaag ook opnieuw inloggen, werd als gast verwelkomd. Tot nu toe gaat het weer goed.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Inlogprobleem

Ik kon zelfs helemaal niet inloggen. Het trucje van raspoetin werkt klaarblijkelijk ook bij mij :)
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 4.168

Re: Inlogprobleem

Ik kan nu kan ook niet inloggen via link rechtsboven. Ik gebruik Windows 7 en Firefox.


Ik log nooit automatisch in, maar als ik op een topic wil reageren klik ik gewoonlijk op de knop rechtsonder voor Nieuw Antwoord, waarna een iets ander inlogscherm verschijnt en log dan pas in.


Dat is ook hoe ik dit bericht geplaatst heb en dat werkt wel.
Hydrogen economy is a Hype.

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: Inlogprobleem

Ook hier hetzelfde probleem :) . Al is dit waarschijnlijk overbodige info (voor de volledigheid toch gegeven).
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: Inlogprobleem

Hier geen enkel probleem?
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Gebruikersavatar
Berichten: 7.390

Re: Inlogprobleem

Ook hier problemen: ik meld me aan en kom onmiddellijk weer op hetzelfde scherm uit, met de uitnodiging me aan te melden.


EDIT: voor het plaatsen van dit bericht moest ik me ook weer opnieuw aanmelden.


En ctrl+F5 (harde refresh) lijkt voorlopig te werken. Toeval?
"C++ : Where friends have access to your private members." Gavin Russell Baker.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Inlogprobleem

We hebben een tool in gebruik genomen die de performance van de site moest verbeteren. Dat leek te werken, maar heeft kennelijk ook de bijwerking dat de login niet stabiel is. De tool is uitgeschakeld, maar het kan nog enkele uren duren voordat dat effect ook merkbaar is.

Mochten er morgen (vrijdag) of later nog problemen zijn, meld ze dan aub hier!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: Inlogprobleem

ik had vandaag rond 18-19 uur problemen zoals omstandig hierboven vermeld, op de laptop van mijn dochter, firefox en safari beide. Ik werk nu thuis, IE8, sinds 22.30, moest om te beginnen inloggen maar daarna gewoon rustig kunnen werken zonder verdere problemen.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer