Hulp nodig met coach 6

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 2

Hulp nodig met coach 6

Hoi allemaal,

ik moet vrijdag a.s. een model van coach 6 inleveren.

Het is de bedoeling dat er een model gemaakt wordt dmv een hoofdvraag en hier allerlei grafieken uitkomen.

Ik snap er alleen hélemaal niks van, we hebben geen uitleg gehad over het programma en moeten het allemaal maar uitzoeken.. Ik krijg de ene foutmelding na de andere, wat ik ook probeer..

Nu had ik de vraag of iemand misschien een heel simpel, maar werkend model op zijn of haar computer heeft staan en deze naar mij wil sturen.

Ik had iets in gedachte van een tennisbal ofzo die geslagen wordt en dan met de afstand, tijd, enzovoorts.

Ik hoop dat er iemand reageert.

Liefs

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.273

Re: Hulp nodig met coach 6

Wetenschapsforum is geen werkstukkenmarktplaats.

We willen je echter met alle plezier helpen om coach te doorgronden. Als je gedurende de komende week regelmatig inlogt en reageert moet dat voor het eind van de week best nog lukken. Althans, mogen we aannemen dat je een handleiding bij de hand hebt en een of andere thuisversie op je computer hebt staan?

Zo'n model bouw je stap voor eenvoudige stap op. Ten eerste kom je er zo achter of je snapt hoe coach werkt, ten tweede, als je in een ingewikkelder model fouten maakt en je tennisbal allerlei idiote dingen gaat doen is bijna niet meer uit te zoeken wáár de fout zit.

eenvoudige eerste vraag: een tennisbal met een massa van 100 g rolt met een snelheid van 10 m/s naar rechts, we willen een diagram van de afstand tegen de tijd.

als je zoiets gaat bouwen, hoe pak jij dat dan aan, en waar loopt dat dan fout?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 2

Re: Hulp nodig met coach 6

Ja ik heb een thuisversie van coach.

En ik kan zeker heel wat hulp gebruiken want ik snap er echt niet veel van..

Een tennisbal met een massa van 100 gram, dit is een constante en deze kan ik invoeren in het modelvenster.

Dan is de snelheid ook een constante, want deze blijft 10 m/s.

Ik heb dit in een model gezet maar het kan niet kloppen want m'n grafiek geeft aan dat de bal 1 meter per 10 seconde gaat..

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.273

Re: Hulp nodig met coach 6

type hier dan eens wat je in je modelvenster typt als constanten en als tijdstapberekeningen?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer