levend voedsel en baarmoederkanker

Moderator: ArcherBarry

Berichten: 8

levend voedsel en baarmoederkanker

Hallo allemaal,

Even in het kort mijn genezing dmv levend voedsel van baarmoederkanker.

Een aantal jaren had ik veel last van bloedingen vanuit de baarmoeder, een laag HB, een algemene zwakte, ik was radeloos.

Ik kreeg een uitnodiging om een lezing over levend voedsel te volgen.

Ik was zeer overtuigd en enthousiast over de verhalen van mensen die waren genezen door levend voedsel te eten.

Diezelfde dag heb ik mijn voedingspatroon gewijzigd. In een paar dagen waren de bloedingen weg, mijn HB ging in een maand van 5,7 naar 8,1 en de cysten waren weg uit de eierstokken.

De levenslust kwam terug en ook de energie in mijn lichaam.

Wereldwijd voeden mensen hun lichaam met levend voedsel.

Dr. Brenda Cobb en Dr. Nolfi hebben het bewezen wat levend voedsel deed aan hun lichaam. Zij hadden beiden kanker. Zo zijn er nog veel meer verhalen over de positieve werking van raw food ofwel levend voedsel.

Levend voedsel is mijn beste medicijn, het is ook een goed medicijn bij diabetes.

mvrgr

Didy
Levend voedsel is een goede ondersteuning bij drugsverslaving.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.349

Re: levend voedsel en baarmoederkanker

Bedoel je dan levende planten... of ook levende dieren?
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

Berichten: 8

Re: levend voedsel en baarmoederkanker

Levend voedsel is : fruit, groenten, noten, pitten en zaden in de natuurlijke vorm. Deze voeding is onbewerkt (dus niet gekookt of gebakken e.d.).

Je kunt denken aan fruit, salades, rauwe soepen, groentensappen, notensausjes, zonnebloempittenpate etc.

Levend voedsel bevat alle vitaminen, mineralen en enzymen die nodig zijn voor een goed lichamelijk en geestelijk evenwicht van de mens.

Ik mag de naam van mijn website niet benoemen, anders zou je hierover meer kunnen lezen. Op mijn profiel bevindt zich de naam van mijn website.

Heb je vragen, stel deze gerust.

mvrgr

Didy
Levend voedsel is een goede ondersteuning bij drugsverslaving.

Re: levend voedsel en baarmoederkanker

Ik wil er graag meer van weten te meer omdat ik veel van natuurgeneeswijze weet. (cellulaire geneeswijze)

Is levend voedsel met het voedsel van drs. Moerman te vergelijken.

Daar worden ook veel noten etc. en rauwvoedsel aanbevolen. Maar geen vlees, de lever mag af en toe.

Berichten: 8

Re: levend voedsel en baarmoederkanker

Hallo Gast,

Levend voedsel is onbewerkte voeding, dus niet gekookt etc.

Het Moermandieet is bewerkte voeding.

Levend voedsel is 100 % plantaardig en biologisch, in de rauwe vorm.

Dus noten, pitten en zaden ook in de natuurlijke vorm, niet geroosterd.

Levend voedsel regenereert cellen. Bewerkte voeding degenereert de cellen en voedt de kankercellen.

Daarom is levend voedsel een zeer goede ondersteuning voor mensen met kanker.

Zelf had ik baarmoederkanker, levend voedsel heeft de cellen weer geregenereert.

Als ik iets van bewerkte voeding eet, merk ik dit direct in mijn lichaam, ik noem het woekeren.

mvrgr

Didy

Bericht moderator: Het oproepen tot het bestellen van producten valt onder reclameuitingen en die kunnen niet geplaatst worden op dit forum. Daarnaast zullen je uitspraken toch moeten voldoen aan de regels van dit forum dus als er geen wetenschappelijk achtergrond bij je uitspraken geplaatst wordt zal dit topic gesloten en verwijderd worden. Met Vriendelijke groet

De Moderatoren van het Wetenschapsforum
Levend voedsel is een goede ondersteuning bij drugsverslaving.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.259

Re: levend voedsel en baarmoederkanker

dorothea schreef:Zelf had ik baarmoederkanker, levend voedsel heeft de cellen weer geregenereert.

Als ik iets van bewerkte voeding eet, merk ik dit direct in mijn lichaam, ik noem het woekeren.


Op welke medische basis baseer je dat bewerkt voedsel kan "woekeren"?

Het begrip woekeren wordt alleen gebruikt bij kankergezwellen die zonder remming kunnen uitgroeien en zich verspreiden binnen het lichaam. Ik zie niet in en ik vind het zelfs ongepast tov kankerpatienten om zo lichtzinning over het begrip woekeren te spreken.

Daarnaast zijn al je uitspraken totaal niet onderbouwd en daarmee dus onwetenschappelijk. Welke artsen hebben je verteld dat "levend voedsel" kanker kan genezen? en wat zijn de negatieve aspecten van bewerkt voedsel op kankercellen?
Filosofie is een spel, de wetenschap is de scheidsrechter.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.349

Re: levend voedsel en baarmoederkanker

Hoe kan het dat bewerkt voedsel schadelijk is voor 'gewone' cellen, maar juist goed voor kankercellen? Zo'n groot verschil in metabolisme is er niet tussen die twee. En is bewerkt voedsel dan niet juist goed voor het darmepitheel, dat immers ook voortdurend deelt?
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

Re: levend voedsel en baarmoederkanker

Het kan zijn dat ik het nog niet begrijp maar.

Na bijna 20 jaar lid van de Moermanvereninging te zijn geweest.

Dacht ik dat Moerman ook heel veel rauwkost, diversenoten vooral amandel, rodebieten en wortelsap, onbewerkte doperwten met vlies.

Zilverrijst met vlier geen vlees etc.

Rechts en linksdraaiende melkproducten etc.

Bepaald soord met speciaal gekozen ingredienten.

Veel aangevulde voedingssupplementen o.a. bv seleen.

Komt dat niet veel met levend voedsel overeen.

Is het mogelijk een bron voor informatie te noemen.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.259

Re: levend voedsel en baarmoederkanker

Het moermandieet staat bekend als pure kwakzalverij dieet en heeft geen enkele positive werking op enigerlei kanker dan ook.

Nogmaals als er geen literatuur of andere wetenschappelijke achtergrond bij alle uitspraken geplaatst worden dan gaat deze topic gewoon dicht aangezien er dan geen discussie mogelijk is.
Filosofie is een spel, de wetenschap is de scheidsrechter.

Re: levend voedsel en baarmoederkanker

Dat het Moerman dieet kwakzalverrij is ben ik niet met u eens.

Ik heb verhalen van mensen gezien en zelf gesproken die genezen zijn met dit dieet.

De denkwijze van Moerman komt veel overen met dat van dr.rath waar ik wel bewijzen van heb, dus.

Helaas deel ik uw uitspraak dus niet. Sorry.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.259

Re: levend voedsel en baarmoederkanker

Dr Rath en Dr. Moerman leveren onbewezen behandelwijzen en vallen wat mij beterft in de categorie kwakzalvers, welke peer-reviews artikelen kun je mij overhandigen voor de behandelmethoden van Dr. Rath?

PS. Ik kan niet toestaan dat dit een onderwerp over kwakzalverij wordt dus als er geen bewijzen gepost worden (of links daar naartoe) dan gaat dit gewoon op slot. Er is geen ruimte op dit forum voor onbewezen technieken waaraan geen wetenschappelijke studies ten grondslag liggen. Een homeopathie of alternatief geneeskunde forum is hiervoor beter geschikt.
Filosofie is een spel, de wetenschap is de scheidsrechter.

Berichten: 8

Re: levend voedsel en baarmoederkanker

Laten wij ons meer openstellen en niet direct afsluiten voor wat een ander je te vertellen heeft. Dat is niet zomaar, daar zit een goede intentie achter, namelijk om de ander een handvat aan te reiken. Jouw positieve ervaring te delen en door te geven aan een ander die nog zoekende is.

Veel mensen over de hele wereld voeden hun lichaam met levend voedsel.

Als je hierover meer wilt weten,ga op onderzoek uit, wees actief. Ik heb het zelf ook helemaal moeten uitzoeken, daar groei je van en helpt je in je genezingsproces.

Door je af te sluiten en alleen maar kritiek te hebben groei je niet.

Je kunt ook even op de site kijken van www.groenedag.org voor meer info over raw food. Verder Brenda Cobb en Dr. Nolfi etc.

Ook Loren Lockmann weet veel over raw food en ziekten en ga zo maar door.

Het is zeker de moeite waard, om te gaan zoeken naar de oorzaak van de ziekte.

Sterkte,

Didy
Levend voedsel is een goede ondersteuning bij drugsverslaving.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.259

Re: levend voedsel en baarmoederkanker

Als je skeptisch bent dan sluit je je juist niet af voor positive invloeden, skeptisisme en gezond verstand zijn belangrijk om inzicht te krijgen in de onduidelijke wereld van de alternative geneeskunde. Het hoofdbestanddeel van alternative geneeskunde draait alleen om het verdienen van geld. De zorg voor patienten en de wetenschappelijke achtergrond zijn van ondergeschikt belang.

Dit forum is toch voor en over wetenschap? Waarom zou je dan reclame maken voor zoiets als "alternative geneeskunde". Dit heeft namelijk niets met wetenschap te maken. Je mag best mensen handvatten aanreiken en als dit alternatief is dan is dat prima, vertel er dan wel bij dat niet een van deze methodes wetenschappelijk zijn te bewijzen en dat veel theorien fundameteel niet stroken met de natuurwetenschap.

Alternative geneeskunde is gebaseerd op geloof en niet op kennis en onderzoek. Daarom ben ik van mening dat dit onderwerp gewoonweg niet past op dit forum voor rationeel denkende mensen met een bepaalde intelligentie.

Ik zou zeggen lees je eens in door wetenschappelijke artikelen te lezen en sluit je niet af voor normaal wetenschappelijk onderzoek en reguliere geneeskunde!
Filosofie is een spel, de wetenschap is de scheidsrechter.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.349

Re: levend voedsel en baarmoederkanker

Kwaad zal het niet kunnen om veel verse groente en noten te eten (tenzij je allergisch bent voor noten...). En waarschijnlijk voorkomt het ook wel kanker, als je dit dieet volgt ipv roken, drinken en naar de mcdonalds :roll:

Maar voor het genezen van ziektes kunnen we helaas geen genoegen nemen met anekdotisch bewijs.
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

Re: levend voedsel en baarmoederkanker

Geachte The Don,

U denkt dat u het weet, maar dat is niet zo.

Weet u dat veel reguliere medicijnen niet goed onderzocht zijn.

Weet u dat veel regulier onderzoek vervalst zijn.

Wilt u bewijzen van mij op dit forum, waar artsen elkaar tegen spreken wat de wetenschappelijk onderzoek waarde van een medicijn betreft.

Wilt u namen van medicijnen die ondanks in het ene land verboden zijn en in het andere land voorgeschreven worden door atsen.

Dit noemt u bewezen geneeskunde!!!!!!!

Deze leugens mogen wel op dit forum verteld worden.

Volgens mij bent u bevooroordeeld en niet neutraal, dat hoort u mijns inziens wel te zijn.

Weet u dat per dag 20 mensen sterven aan medische fouten en een meerfout aan medicijn vergiftiging.

Weet u dat 80 % van alle medicijnen niet genezen.

Weet u dat professoren elkaar tegen spreken en beweren dat je geen dag langer leeft met chemocuur bij kanker genezen, het is zelfs kanker verwekkend.

Dit noemt u bewezen medicijnen. Sorry !!!!!!! Doe dan deze topic maar dicht wat mij betreft.

Gesloten