Dag Dag...

Moderator: Rhiannon

Gesloten
Gebruikersavatar
Berichten: 5

Dag Dag...

Hallo allemaal,

alles goed? met mij wel. Ik zit nu in leeuwarden op school en tis hier vet saai. Geen ene moer hier te beleven. Chemie he :)

maar wat ik ff wou zeggen, ga vooral door met dit forum... ff een beetje bekendheid hier brengen en het zal wel goed gaan lopen :)

Hoe is het nu eigenlijk met jouw Wouter, en jouw Jorim?

Tsja... elbert... ken ik die? mwah.. zal wel niet.

ik ga in ieder geval niet verder met Chemie als ik deze opleiding voltooid heb, bevalt me namelijk niet meer erg.

ik zal maar weer eens ff verder gaan.

succes verders met dit forum en ik zal af en toe wel eens ff gaan kijken

Grtz Angelus... AKA Andre Verwoerd

Berichten: 778

Re: Dag Dag...

hallo Angelus welkom op Chemieforum.nl
maar wat ik ff wou zeggen, ga vooral door met dit forum... ff een beetje bekendheid hier brengen en het zal wel goed gaan lopen


nou als je wil, probeer een beetje reclame te maken en regelmatig hier terug te komen, (vooral in Chilout Lounge) :)

Mij kun je inderdaad niet maar ben de buurjongen van jorim en heb helemaal niets met chemie :)

maar enfine ik hoop dat je het hier naar je zin zal hebben.

groeten

Elbert

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Dag Dag...

Hey Andre,

Jaja is weer een poosje gelden! Wouter in ik doen momenteel gezellie het derde jaar analytisch, zijn de enige twee, zit nog een derde uit medisch bij en nog 6 ex-MLO'ers. De rest doet biochemie of is er ook mee gestopt!

Jij doet MLO toch? Is het niet een beetje zonden om het af temaken en er niks mee te gaan doen :) .

Als je nog suggesties of opmerkingen heb plaats ze, want we doen nog ff niks anders als groeien.

Spreek je hier wel weer eens!

Laterz Jorim

Re: Dag Dag...

He alles goed ?

Ik ben hier ook net nieuw :) :)

Khoop dat het gezellig gaat worden.

Verder snap ik niks van chemie hoor, kzit op HAVO 2.

Jay

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Dag Dag...

Hey Jay, :)

Welkom op Chemieforum.nl. Kijk daar zijn we nu een forum voor, ook al snap je niks van chemie als je wat dingen wil weten moet je het OOK hier kunnen vragen. Gewoon posten in algemeen!

Veel plezier hier op het forum! euh nog ff een kleine suggestie vertel het door!!!!

Gebruikersavatar
Berichten: 7

Re: Dag Dag...

Hoi!

Ik ben Lianne en ben hier via via terecht gekomen. Ik zit in 6 vwo en ben dus bezig met mijn profielwerkstuk. Het vak dat ik gekozen heb is scheikunde, wat een verassing. Ik hoop dat ik hier al mijn vraagjes over tandpasta :) kwijt kan!

Groetjes, Lianne
"My foot is fine, the chair died, but I don't think it suffered."

Berichten: 148

Re: Dag Dag...

Dag Jay, Dré en Lianne!

Allemaal (nogmaals) welkom op 't forum. Komt allen met vragen zodat wij kunnen jullie kunnen helpen met bijv. opdrachten voor school. Over een poosje, als er meerdere leden zullen zijn, zal er voor jullie ook het één en ander meer te doen zijn, maar tot die tijd kan iedereen nog altijd z'n gezellige berichtjes hier kwijt :)

Wat ben jij allemaal aan het doen momenteel, Angelus? 'k spreek af en toe die ouwe klasgenoot nog van je (dennis), hoor ik allemaal rare verhalen van...

Afbeelding Afbeelding

Berichten: 130

Re: Dag Dag...

Hey allemaal!!!

Ik ben tungsten, 21 jaar en studeer chemie (HBO).

Zit nu in het derde jaar dus ik hoop dat ik hier antwoord kan geven om jullie vragen.

Dit is het eerste forum waar technieken zoals HPLC enz besproken worden, alle andere fora zijn (vind ik) te algemeen.

Ik hoop nog veel te leren op dit forum!!!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Dag Dag...

Hey Tungsten,

Waar studeer jij chemie?

Even over het forum, houd er rekening mee dat we nog erg hard bezig zijn en niet kunnen garenderen dat je er al wat aan hebt :) . Als je zelf nog ideeen of suggesties hebt voor het forum schroom niet en geef ze door!

Veel plezier hier!

Berichten: 130

Re: Dag Dag...

Ik studeer chemie aan de hogeschool van Utrecht.

Hiervoor heb ik MLO gedaan in Delft. Na het MLO kwam ik erachter dat dat toch niet helemaal was, wat ik wilde en ben ik verder gaan studeren.

Ik begrijp dat dit forum zeg maar nog moet 'groeien'.

Maar als er eenmaal genoeg leden zijn, zal het hier reuze interessant worden!!!

Berichten: 6

Re: Dag Dag...

Hoi allemaal,

Ik ben hier net vandaag ingerold.

Ik doe de opleiding biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek, 2de jaars. Komt ook veel chemie aan te pas.

Ik doe de opleiding aan de hogeschool Inholland in Alkmaar.

Wat ik me alleen nog afvroeg, hoe weet ik nou welk chemlevel ik ben, ik heb maar 1 ingevuld.

Groetjes

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Dag Dag...

Hey Traveler,

Het webadres via progress??? Ja het blijkt dat we ff wat uitleg moeten schrijven over die chemlevel. "Chemlevel geeft je niveau aan in de chemie zodat vragen beantwoord kunnen worden op een manier dat je het goed kunt begrijpen".

Oke je bent 2e jaars HLO dus neem level6 als je gewoon goed overal in bent en neem 5 als je iets minder vertrouwen in jezelf hebt :) .

Dan zou het moeten lukken!

Bedankt voor registratie en veel plezier hier op het forum.

Berichten: 778

Re: Dag Dag...

Hey Traveler_nl Welkom op Chemieforum.nl

Over dat chemlevel

1 = het laagst

8= het hoogst



dit houdt in als je 1 aanvinkt dat je vrij weinig van chemie afweet (zoals ik) :)

vul je nauw chemlevel 8 in dan weet je heel veel waardoor hij/zij dus heel goed bepaalde vragen kan beantwoorden, en bepaalde vragen kan stellen

jij zit 2e jaars dan ben je ongeveer 5 mischien 6 denk ik ... maar dat moet je eigenlijk zelf uitmaken hoe veel je ervan af weet (denkt te weten)

Verder is het zo dat we nog een beginnend chemieforum zijn dus alle suggestie's (met name voor medisch fora, want die ontbreken) en/of opmerkingen zijn natuurlijk welkom, post ze gewoon in het forum "suggesties"

Veel plezier op Chemieforum.nl

Berichten: 311

Re: Dag Dag...

Dag allemaal

ben student chemische technologie, 5e jaars.

Mzzl

:) :)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Dag Dag...

Ey joepiedepoepie,

Welkom op Chemieforum.nl! Klinkt boeiend chemische technologie, maar wat houdt het in (wel veel als je al 5e jaars bent :) )?

En nog ff wat, ben jij aan het stagelopen of werken op 't ECN in Petten (je e-mail)?

Gesloten