bèta en reclame

Moderator: Rhiannon

Berichten: 485

b

Altijd aardig om te zien in reclames dat dure woorden en een witte jas (ofwel met stethoscoop óf een paar reageerbuizen) heel wat respect afdwingt. Reclames voor shampoos bijvoorbeeld: "onderzocht en ontwikkelt in ons laboratorium (plaatje van reageerbuizen) nu nieuwe formule (ook zo'n leuk woord) met toegevoegde proteïne, vitamines en fructose." Gaaaaaap, oftewel eiwit, vitamines die altijd al als conserveringsmiddel dienen en vruchtensuiker (ja daar zit je haar vast op te wachten). :D

Het mooiste vind ik nog wel de bio-stabile. Je moet echt een keer naar tell-sell kijken! De biostabile is een stukje metaal (als sieraad), leuk bewerkt geinig om te zien, maar nu.... in de reclame wordt beweerd dat het je leven in evenwicht brengt en dat het beschermt tegen de gevaarlijke straling van computers. 8-)

Wie kent er nog meer leuke voorbeelden! :twisted: :twisted:

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: b

Dermatologisch getest --> op de huid gesmeerd :D

Vitamine F in shampoo --> en binnenkort vitamine Z zeker

En verder nog honderden films waarin ze chemische onzin verkopen...
"Doe jij nou maar gewoon, straks wordt je koffie cóól" 8-) :twisted:

Berichten: 778

Re: b

Hey geen slecht woord over de reclame wereld hé :twisted: [-X

doe is gek, surf voor de grap eens naar een willekeurig huidverzorgings, shampoo, o.i.d. website.

In mij geval Vichy een huidverzorgings produkt. [-X

jullie zijn hier de chemische dus mogen jullie dit uitleggen 8-)

- Van fysiologische expertise tot aan de ontdekking van moleculen

Dat van de ontdekking van de moleculen snap ik. :P

- NMS (Natural Moisturising Factor)

duidelijk :twisted:

- Mexoryl®SX en XL, het eerste fotostabiele filter tegen korte UVA-stralen.

Dit weet toch iedereen, Altijd lastig die korte UVA-stralen hé [-X

- Aminexil®, een gepatenteerd molecuul

Leg me nou nog 1 keer uit wat is gepatenteerd?? :D

- innoverende verbinding in hun pure vorm van retinol en vitamine C, in een drievoudige emulsie met versterkte doeltreffendheid

Jah die drievoudige emulsie doet het hem natuurlijk :twisted:

dit is slechts een kleine greep van de Vichy website info...

Berichten: 485

Re: b

Ja ik hoorde er net weer eentje op tv: shampoo met micro-mineralen.

Micro? :D Reclame kijken wordt leuk zo! Semi wetenschappelijke flauwekul 'spotten'.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: b

ja het is echt een groot feest 8-)

als ze met termen gaan gooien , maar het werkt waarschijnlijk wel voor de verkoop :twisted: en dat is dan weer slim en goed voor de omzet :D

Maar goed zo hebben wij ook weer een verzetje om door de reclames heen te komen want jongen wat krijgen we er toch weer veel van te zien :twisted:

onder de slogom:"dure woorden, meer omzet".

MvG Ron :twisted:

Berichten: 148

Re: b

Dermatologisch getest --> op de huid gesmeerd


Ze zeggen altijd heel leuk, getest onder 500 mensen, en dermatologisch getest, maar wat daar de resultaten van zijn, dat zeggen ze er niet bij... [X]

Berichten: 337

Re: b

vaak rammelen deze onderzoeken, hoe kan het ook anders, aan alle kanten...

Zo was dat ook met dat ontharingsmiddel (de naam is mij ontschoten) wat aangeboden werd via een redelijk overtuigende infomercial. Dermatologisch getest enzovoorts, achteraf dat er toch mensen waren die verbrandingen er aan opliepen

:D

LOL

Berichten: 39

Re: b

Ik vind die reclames altid super stoer om naar te luisteren (kijken heeft geen zin want dan barst je gewoon in lachen uit).

Zoals bijvoorbeeld die van Fructis: met micro-fruitwassen

Oftwel die gozers wassen het fruit onder een electronenmicroscoop en stoppen het dan in een flessie...yeah right

En dan die Herbel Essence..klarkomen terwijl je je haar wast...SJEEES

LOL

Reclame blijft kix

Berichten: 485

Re: b

Ja weer een nieuwe:

Shampoo (oid) met actieve pH waarde

actief?????

Berichten: 148

Re: b

Buffer ofzo?

Geen Hyper-Pareltjes?

Re: b

nog een leuke, op een fles mineraal water "neutrale Ph waarde en actieve mineralen" :)

water heeft tog (bijna) altijd een neutrale Ph? als je water zit te drinken met ph12 of ph1 kom je er snel genoeg achter :P :) :D

Berichten: 254

Re: b

Of die "goede bacteriën"

'T lijkt net hoe meer mensen hoe dommer de meeste worden...

En dan bestaan er ook nog mensen die al die dingen geloven!!! :D :P

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: b

Of die "goede bacteriën"

'T lijkt net hoe meer mensen hoe dommer de meeste worden...

En dan bestaan er ook nog mensen die al die dingen geloven!!! 
hierover ben ik het niet helemaal met je eens. Als men spreek over goede bacteriën dan mag je er vanuit gaan dat deze bacterie een functie heeft waarbij er geen schadelijke gevolgen zijn. voorbeelden; darmflora en waterzuivering. Daarbij maakt men gebruik van goede bacteriën. :D

MvG Ron

Berichten: 254

Re: b

Maar dan zeg je toch niet goede bacteriën, dan zeg je toch onschadelijke ofzowiets...

Berichten: 96

Re: b

Maar dan zeg je toch niet goede bacteriën, dan zeg je toch onschadelijke ofzowiets...
Uiteindelijk zijn die bactierien dan goed voor je... dus dan mag je ze (wat mij betreft) best goede bacterien noemen :D ,

Reageer