Titraties

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 1

Titraties

Kan er mij iemand een site aanraden waar ik alles of toch veel vind over titraties,

mag ook een heel eenvoudige site zijn.

Ik ben trouwens in mijn nieuwe job terecht gekomen in de Chemie, als je bijna 10 jaar in de biologie zit kan ik je verzekeren dat er een paar vragen de kop op steken.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Titraties

Ja het verschil tussen biologie en chemie is vrij groot :D maar natuurlijk kan je hier terecht met (al) je vragen...

Over titraties, tja moeilijk, het is nogal een breed gebied. Je moet iets meer vertellen over wat je er mee wilt gaan doen en wat je erover wilt weten en dan kunnen wij je waarschijnlijk wel helpen! Waarschijnlijk zal een boek erover het beste werken, maar dat hangt af van je chemische kennis tot nu toe.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Titraties

Bij het zoeken met google kwam ik heel toevallig een mooie website tegen die een hele hoop Engelstalige informatie biedt over titraties. Je moet wel registreren om toegang te krijgen bij deze informatie, maar zover ik kon uitvinden is dat gratis en doen ze niks (engs) met je gegevens...

Radiometer Analytical

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en post zeker even een reactie over de inhoud va de website zodat deze eventueel in ons forum met internet urls kan worden opgenomen...

Reageer