waar is iedereen?

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

waar is iedereen?

Goedemorgen allemaal,

het kan misschien aan mij liggen hoor, maar nadat het forum er een poosje vanaf heeft gelegen merkt ik dat het aantal topic's na dit probleem is terug gelopen.

Ik hoop natuurlijk dat dit maar van tijdelijke aard is en dat ik me binnenkort weer nuttige kan maken op verschillende vragen.

Ik zou ook wel eens willen weten of dit werkelijke ook het geval is.

Houden jullie hiervan ook de statistieken bij???

MvG Ron

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: waar is iedereen?

Meivakantie op een (nogal) studentenforum, tja dan wordt het dus rustig. Ik denk dat deze week het langzaam wel weer drukker wordt...

En wij houden hier inderdaad statistieken van bij maar die zijn (helaas) voor leden niet te bekijken...

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: waar is iedereen?

tuurlijk daar kun je wel eens gelijk in hebben.(nog neit aan gedacht)

Elke student houdt natuurlijk van een beetje vakantie en denkt dan niet aan zijn studie en gelijk heef die. :D

MvG Ron

Berichten: 778

Re: waar is iedereen?

komt mede door de meivakantie ja en omdat we een tijdje offline geweest zijn ook denk ik.

Maar in de loop van deze en volgende week kun je waarschijnlijk weer naar hartelust vragen beantwoorden hoor 8-)

nog gefeliciteerd met je (23) verjaardag :D

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: waar is iedereen?

nog gefeliciteerd met je (23) verjaardag 


Bedankt :D

Berichten: 485

Re: waar is iedereen?

feli!

Inderdaad het wordt ook steeds mooier weer, dus zit ik minder achter de compu.

Vandaar...

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: waar is iedereen?

nou ik hoop dat het mooi weer wordt en snel wat ik ga volgende week nog een weekend weg :D

Het is nu nog niet echt geweldig hier. graadje of 12 Afbeelding

MvG Ron

Berichten: 33

Re: waar is iedereen?

Het is waarschijnlijk ook een goed idee om niet alleen op vragen te wachten, maar om zelf iets onder de aandacht te brengen.

Zelf heb ik namelijk niet echt vaak vragen, maar ik vind het wel leuk om iemand met z'n vraag te helpen of op een stelling te reageren. Nu het dan ook wat rustiger wordt (naderende schoolvakantie) zou ik het leuk vinden om meer naar de chemische kant van actualiteiten te kijken en om van anderen hier een mening over te horen. :D

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: waar is iedereen?

Even een opmerking hierover. We zijn op de eerste plaats een vragenforum en geen discussieforum...

Berichten: 33

Re: waar is iedereen?

Het is toch niet leuk om steeds naar het forum toe te komen en hier bijna geen vragen te vinden. Door het ook in de vakantie leuk te houden, kunnen er toch wat meer discussies begonnen worden.

Ik denk dat er weinig studenten in juli en augustus vragen zullen hebben en dat het aantal zomercursisten zeer laag zal zijn (gokje).

Maar in september daarentegen.... :D

Berichten: 778

Re: waar is iedereen?

Linda.

Zoals jorim al opmerkte zijn we op de eerste plaats een vragenforum en geen discussieforum.

Ik heb niets tegen een discussie, integendeel ik vind het altijd heel interesant om te discusseren.

Alleen dit is een Chemieforum dus moet de discussie al over chemie gaan of op zijn minst betrekking hebben met chemie, niet die laatste discussie over monogamiteit :D

Ik heb niets tegen een discussie over monogamiteit hoor 8-) alleen is dit het forum er niet voor. (als je begrijpt wat ik bedoel)

En het valt me steeds meer op dat er een discussie wordt gestart zonder een duidelijk standpunt van de maker ervan, maar dat hij/zij gewoon eindigt met "en wat vinden jullie hier nou van" of "ik zou wel willen weten wat jullie hier van vinden" o.i.d.
Ik denk dat er weinig studenten in juli en augustus vragen zullen hebben en dat het aantal zomercursisten zeer laag zal zijn (gokje).
Nou en?? ik ga van de zomer ook lekker naar het strand enzo hoor ik ben in ieder geval niet met school bezig, zoals de meeste studenten waarschijnlijk. (die hebben er wel is genoeg van naar een heel jaar chemie op school te hebben gevolgd)

toch?? :twisted:

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: waar is iedereen?

Pff wat ben ik toe aan vakantie joh :twisted: kan geen chemie meer zien 8-)

Geintje hoor maar goed het is wel een feit dat je toch vakantie wil houden en al helemaal niet bezig wil houden met je studie waar je als een dikke 10 maand mee bezig bent geweest :twisted:

Maar ik zie dit ook een beetje als een hobby dus dan is het ook geen belasting om eens af en toe te kijken :D

MvG Ron

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: waar is iedereen?

Maar ik zie dit ook een beetje als een hobby dus dan is het ook geen belasting om eens af en toe te kijken :D
Precies !!

Berichten: 337

Re: waar is iedereen?

ben nu net gister terug gekomen van vakantie uit t caribisch gebied :-k (dominicaanse republiek) dus niet actief geweest op het forum

vakantie vieren kan ik iedereen van harte aanbevelen :)

Reageer