Vakantie?

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 778

Vakantie?

Waarneer heeft iedereen vakantie?

ik weet van enkele beheer mensen (joh wie dan) :twisted: dat die waarschijnlijk ook dit jaar pas laat vakantie zullen hebben. Maar hoe zit het met de rest??

Ik heb als het (redelijk) volgens plan verloopt zo rond 14 juni geen les meer maar moet dan af en toe nog wel op school komen voor sportdagen, reisjes naar berlijn en werkstukjes ophalen e.d. en dan rond 5 juli heb ik echt vakantie :D

Ik ben er wel aan toe, was zwaar jaar Afbeelding (sommige mensen uit het beheer kunnen het tegendeel beweren maar het was toch echt zo) 8-)

Berichten: 130

Re: Vakantie?

Ik heb officeel vanaf 12 juli vakantie :)

Dan ga ik lekker meteen op vakantie naar Kos en daarna moet ik nog 5 weken werken. :-k

En tja, daarna, moeten we toch allemaal weer naar school..... Afbeelding

Berichten: 33

Re: Vakantie?

Wij hebben in iedergeval vanaf 1 juli vrij en die weken een paar dagen daarvoor moeten we aanwezig zijn bij de voordrachten van de vierdejaars (22 en 24 juni), maar dat vind ik niet echt schoolwerk. :)

Niet dat ik dit jaar echt het gevoel van hard werken heb gehad hoor. :-k

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Vakantie?

nog tot 1 julie en dan werken in een routinelab als vakantie werk en in september stage op het AZG... :-k

MvG Ron

Berichten: 3

Re: Vakantie?

vakantie??? wat is dat??? ;)

nee, dat ken ik op het moment niet. Heb 3,5 week ziektewet gehad en moet nu doorwerken om zeker in januari af te kunnen studeren. maar dan heb ik hele lange vakantie als de banenmarkt nog zo super blijft.

Elbert: Reageer niet op topics die al lange tijd niet meer actief zijn (of u moet een zeer goede of belangrijke opmerking hebben). Hierdoor komt die topic weer helemaal bovenin de lijst te staan, wat ten koste gaat van het overzicht.

Lees de Algemene regels nog eens door a.u.b.

Reageer