overpeinzing

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 25

overpeinzing

Stel, je bent een buitenaards wezen en op zoek naar beschavingen in het heelal.

Je ontdekt De Aarde en ook de daarop levende wezens.

Na een scan van de populatie ontdek je iets vreemds...

Je scant 22 actief bewegend bewoners met daarom tientalduizenden plaatsgebonden bewoners.

Je gaat verder kijken en ontdekt ook de communicatielijnen van de bewoners en die blijken zonder uitzondering te wijzen naar de 22 actief bewegende bewoners.

Als buitenaards wijsgeer heb je dan wel wat raadsels op te lossen.

By the way, morgen ga ik solliciteren op het stedelijk gymnasium in Arnhem. Wens me succes en ik weet dat ik morgen niet met bovenstaande praatjes een baan zal veroveren.

Groet Does

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: overpeinzing

Succes morgen, maar ik zie het raadsel in je verhaal niet echt. Ben ik nou zo achterlijk of ontgaat mij gewoon iets...

Berichten: 778

Re: overpeinzing

hamvraag blijft dan:

wie zijn dan die 22 (actieve) bewegende bewoners :)

Ik denk dat jouw ook niets ontgaat hoor jorim ik snap het ook voor geen meter :P

Misschien dat je het na je solicitatie nog eens duidelijker kunt uitleggen ??

suczes btw :-k

Berichten: 81

Re: overpeinzing

Zou het geen bejaardetehuis kunnen zijn waar een serieus personeelstekort is.

De bejaarde kunnen niet bewegen personeel werkt. Comunicatie zijn de belletjes in de kamers van de bejaarden om het personeel voor hulp te roepen.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: overpeinzing

Succes...!!

Ik heb geen idee waar je overpeinzing over gaat (in ieder geval zie ik de diepere zin er niet in :-k ) maar ik neem aan dat je dat nog wel vertelt? Of is het een eigen verzinsel...?
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 25

Re: overpeinzing

Het leek mij zo duidelijk, maar jullie wisten niet dat er achter mij, terwijl ik mijn overpeinzing typte, een TV aanstond met daarop de EK finale tussen de grieken en de portugezen. Met de ontdekte communicatie lijnen bedoelde ik de radio en tv zenders all over the world.

Groetjes Does

Berichten: 25

Re: overpeinzing

Takolin, jouw oplossing vond ik geweldig, vooral die belletjes.

Groet Does

En wat je H+ betrfeft: when he lost his electron he started sweating and became a H3O+

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: overpeinzing

Eh... dat we dat niet inzagen... :-k

Hij is wel leuk gevonden!!!!!!!!!!
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: overpeinzing

Ik hoop voor je dat het is gelukt!!

Wat was je daar dan van plan te gaan doen? :-k

Wij zijn natuurlijk geintereseerd in onze bezoekers!! :)

MvG Ron

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: overpeinzing

Voetbal :-k :) , ik zat met de laatste wedstrijd van Oranje ook gewoon in de bioscoop (Shrek 2 :P :P ) dus snap ik wel dat ik het niet snapte, snap je ??? :D

Maar was je sollicitatie een succes ???

Berichten: 148

Re: overpeinzing

Presies, waarom voetbal kijken als je naar Shrek 2 kan gaan :) :-k 'k begreep er ook al geen hout van... Wel goed gesolliciteerd?

Berichten: 81

Re: overpeinzing

shrek 2 was fanstastisch

Reageer