Nieuwe onderwerpen

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 69

Nieuwe onderwerpen

Hey mensen , ik heb ongemerkt dat de laatste dagen zijn er geen nieuwe onderwerpen op komen dagen.

HHEEHEHHEHEH........

Zijn we allemaal moe geworden van posten???

Wat zitten jullie te doen in de tussentijd? ;)

Berichten: 25

Re: Nieuwe onderwerpen

Ik heb even andere dingen te doen dan chemie.

Ik heb op mijn Macintosh OSX geinstalleerd, een nieuw os dus en daar zit een bescheiden vorm van spraakherkenning op. Je geeft dus comando's aan je machine door tegen hem te praten. Je kunt b.v. een woord of klein zinnetje koppelen aan een website. Je zegt je zinnetje en die website wordt geopend. Daar raak ik niet mee uitgespeeld.

Hij verstaat me nog niet goed maar misschien een betere mike kopen. (of beter Engels leren)

Zijn er nog meer Macgebruikers bij dit forum?

groet Does

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Nieuwe onderwerpen

Heeft weinig met chemie te maken dit :P

Afgelopen weekeinde was ik te vinden op het eiland Skye in het noordwesten van Schotland. Nogal afgelegen. En ik was niet van plan om daar een computer op te zoeken om het forum af te struinen :P

Echter... wat doet de topicstarter dan eigenlijk in de tussentijd (als we toch offtopic gaan moet-ie maar het goede voorbeeld geven ;) )?
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 778

Re: Nieuwe onderwerpen

Heeft weinig met chemie te maken dit
Klopt :P

Maar daar is de Chillout Lounge ook wel een beetje voor hoor om even lekker te kunnen kletsen maar niet perse over chemie.

De meneer slider527 de vraag stelt vind ik een beetje ....

Nouja als men serieus genomen wil worden kun je denk ik het beste gewoon doen, maarja das mijn mening

Aangezien wij een forum zijn wat vooral op studenten vragen draait en beheert/modereert word door ook het merendeel studenten dan lijkt het mij vrij logisch dat het in de vakantie toch wel wat rustiger is ;)

Mensen willen na een jaar chemie/scheikunde/biochemie/etc ook wel eens wat anders.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Nieuwe onderwerpen

Ik ben er nog elke dag op te vinden maar inderdaad het aantal posts loopt af. Maar dat was zoals Elbert zegt ook wel te verwachten. ;)

Tevens ben ik het volledig met Elbert eens dat deze manier van vraagstelling niet de juiste is. Het gaat hier om een serieus forum en dan zou je de vraagstelling ook daarin wat beter kunnen betrekken. Afbeelding

Let hier de volgende keer een beetje op :P

MvG Ron

Berichten: 69

Re: Nieuwe onderwerpen

hoesow ik dacht dat dit het chillout lounge was...je komt me tog niet zeggen dat we gaan over chemie praten als we bijvb. uitgaan eten enzo....

klinkt op school !!! ;)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Nieuwe onderwerpen

Het gaat ze om je tekstgrootte en kleur ;)

Nah, ik ben vooral bezig met dit forum. Binnenkort komt er een geheel upgedate versie online, weinig extra's voor de leden, maar wel sneller en codetechnisch beter.

Na die update zullen problemen bijna nooit meer vanuit de website komen, maar alleen nog door externe factoren.

Verder zijn we (ik een beetje en de rest wat meer :P ) thuis bezig een gigantische puinhoop van 'achterstallige troep' aan het opruimen.
Afgelopen weekeinde was ik te vinden op het eiland Skye in het noordwesten van Schotland
Leuk! voor een weekendje even daarheen, oja vanuit Glasgow is dat natuurlijk iets makkelijker. Vakantieplannen heb ik verder nog even niet...

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Nieuwe onderwerpen

Binnenkort komt er een geheel upgedate versie online, weinig extra's voor de leden, maar wel sneller en codetechnisch beter.
Ben je nu al aan de huidige code aan het knoeien? Ik zie opeens schoonheidsfoutjes in het vak waarin de "op dit moment online" info staat...
Ik schreef:Afgelopen weekeinde was ik te vinden op het eiland Skye in het noordwesten van Schotland
Leuk! voor een weekendje even daarheen, oja vanuit Glasgow is dat natuurlijk iets makkelijker.
Nou... vanuit Glasgow nog altijd dik 210 mijl... en dan veelal over B-wegen, snelwegen kennen ze alleen rondom en tussen Glasgow en Edinburgh... ;) maar de route zelf is al heel mooi, dus da's niet zo'n probleem.

Als je nog een vakantie wilt plannen, kan ik je Schotland aanbevelen (maar blijf niet teveel in de steden kleven maar trek het ruwe land in). Ook als je van kamperen houdt is het heel mooi, maar een auto is wel aan te raden als vervoermiddel.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Nieuwe onderwerpen

Ben je nu al aan de huidige code aan het knoeien? Ik zie opeens schoonheidsfoutjes in het vak waarin de "op dit moment online" info staat...
Ik had hem al eerder in het bugs forum verwacht ;) maar ik ben wat dingetjes aan het uitproberen. Nu is alles weer goed...
Nou... vanuit Glasgow nog altijd dik 210 mijl
En vanaf hier een heel eind zwemmen, daar doelde ik op. Ik wil zeker nog wel naar Schotland toe en dan waarschijnlijk kamperen ja, maar dat wordt deze vakantie even niet :P . Natuurschoon lijkt me echt waanzinnig mooi daar...

Is het duur ?? of valt het wel mee ?? Engeland wordt altijd in een woord genoemd met duur dus...

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Nieuwe onderwerpen

Ik had hem al eerder in het bugs forum verwacht
Heheh... :P
Natuurschoon lijkt me echt waanzinnig mooi daar...
Ja, dat is het zeker! Kijk eens op mijn website (klikje hier) bij "foto's" dan krijg je een impressie (sorry, de website loopt een tikkie achter, maar ik heb nu eenmaal niet veel tijd gehad de laatste tijd om mijn site uitgebreid bij te houden). Skye ligt wat dat betreft lonely at the top, maar de foto's zijn nog niet eens ontwikkeld, dus even geduld...
Is het duur ?? of valt het wel mee ?? Engeland wordt altijd in een woord genoemd met duur dus...
Eerste regel als je in Schotland wilt overleven: noem het Schotland, geen Engeland, dat ligt héél gevoelig ;)

En het is idd niet echt goedkoop, maar je kan de kosten redelijk in de hand houden door bijvoorbeeld wat vaker in een pub te eten ipv een chic restaurant en dat soort dingen. De algemene, alledaagse kosten liggen op een iets hoger niveau dan Nederland.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 69

Re: Nieuwe onderwerpen

Them Scotts ar goin to beat them English!!! Argh Argh Agh...where's the pub??? ;)

ghihihihihi

mzzl

Jorim: Het 'spammen' met onzinnige berichten, zoals alleen een smilie of reclame, is niet toegestaan. Probeer altijd ontopic te blijven ook in de Chillout Lounge. Als je geen zinnige toevoeging hebt, reageer dan niet a.u.b. Zie Algemene Regels

Reageer