registratie

Moderator: ArcherBarry

Berichten: 1

registratie

hoe stel je een shewhart-kaart op om het gemiddelde tabletgewicht te registreren en controleren? zijn er misschien voorbeelden van?

thnx,

markusb Afbeelding

Berichten: 35

Re: registratie

ik wil graag een shewhart-kaart maken.

Het is de bedoeling dat er een rijtje naast staat waar resultaten ingevuld kunnen worden. Als die resultaten ingevult zijn moeten die automatisch in de kaart komen te staan, kan dit met exel?

ik kom er echt niet uit ;)

Jorim: Even samengevoegd want jullie willen hetzelfde.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: registratie

Ik zet vanavond wel even wat online voor jullie, moet eerst even excellen dan ;)

Berichten: 35

Re: registratie

heel erg bedankt, daar help je me echt mee

;) Afbeelding

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: registratie

Ik hoor het wel als dingen niet duidelijk zijn!

Berichten: 35

Re: registratie

he ontzettend bedankt, het is nu allemaal veeeeel duidelijker Afbeelding Het is helemaal gelukt verder. Afbeelding

Berichten: 2

Re: registratie

Ik hoor het wel als dingen niet duidelijk zijn!
Ik heb het heel lang gezocht. Eidelijk heb ik hier gevonden. Dit forum is echt cool :oops:

Berichten: 2

Re: registratie

als ik een shewhart kaart maak, zou ik de s1 waarde erook in moeten vermelden?

Re: registratie

Ter eigen beoordeling, ik zou het alleen erin zetten als er regels zijn die erop reageren.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: registratie

Opzich (zoals in mijn voorbeeld) heb je je standaarddeviatie alwel ergens staan en dat is opzich al s1, maar een s1 is geen belangrijk gegeven in een standaard Shewhartkaart. Het gaat om 2s (warning limit) en 3s (control limit)!

Natuurlijk kan het bij jou wel interessant zijn om het te vermelden, hangt sterk af van de doelen van je kaart :oops:

Berichten: 2

Re: registratie

we moeten van 4 weken lang ( 30 mensen in de klas =ongeveer 120 meetingen) een shewhartkaart opstellen over de dichtheid van urine. en over paar weken moeten we een "patient" gaan bekijken en de kijken of het "goed" gaat ermee.

ik weet dus niet zeker of het van belang is of er een s1 erbij moet staan.

maar met het excel bestand heb ik al veel verder kunnen komen :oops:

Berichten: 9

Re: registratie

heey k krijg als k het excel bestand open alleen ma van die vage tekens en wat k ook probeer k krijg niks anders zou je t me willen mailen ? en dan heb k nog een vraag, hoe je zoiets ien excel maakt .

Alvast bedankt ;)

MvG Luuc

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: registratie

Hoi Luuc, let voortaan even een klein beetje op je Nederlands, het is geen MSN hier ;)

Ik vermoed dat je Firefox gebruikt (net als ik), want als ik het doe met IE7 kan ik de file gewoon downloaden. Geen idee waarom, lijkt wel een Firefox 3 probleem, want hiervoor werkte het gewoon...

Probeer het dus even met een andere browser.

Berichten: 9

Re: registratie

Heey hahaha ja sorry ik zal in het vervolg erop letten :P Mijn vader heeft het probleem al opgelost ;) was idd iets met de browser :P maar toch bedankt

Berichten: 1

Re: registratie

Heel erg bedankt voor de hulp over de shewart kaart ;)

Reageer