Blokjes bij member

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Blokjes bij member

Er staan bij sommige mensen 2 blokjes, bij mij 1 en bij andere weer veel meer. Waar staan die blokjes voor? :oops:
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.912

Re: Blokjes bij member

Die blokjes zijn direct gekoppeld aan de hoeveelheid posts, dus het slaat nergens op. :oops:

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Blokjes bij member

Dat kan jij makkelijk zeggen als top-poster, meer dan 1000 berichten en 7 blokjes! :oops:
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Blokjes bij member

Die blokjes zijn direct gekoppeld aan de hoeveelheid posts, dus het slaat nergens op.
Ben ik het niet helemaal mee eens je kunt aan de blokjes zien hoe actief iemand op het forum is dus voor ons een goede indicatie om te zien wie er nu heel vaak komen en posten.

MvG Ron

Berichten: 1.153

Re: Blokjes bij member

nee je kan niet zien wie hier vaak komen....maar hoeveel berichten iemand stuurt

ik kom hier heel vaak maar post niet iedere keer...anders zou ik in de honderden berichten hebben. (en dus veeeel blokjes)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.912

Re: Blokjes bij member

Die blokjes zijn direct gekoppeld aan de hoeveelheid posts, dus het slaat nergens op.
Ben ik het niet helemaal mee eens je kunt aan de blokjes zien hoe actief iemand op het forum is dus voor ons een goede indicatie om te zien wie er nu heel vaak komen en posten.

MvG Ron
Naja het is een grafische weergave van het aantal posts, en vertelt dus hoe actief iemand post op het forum, zegt natuurlijk niks over kwaliteit...

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Blokjes bij member

Oke oke het is al goed :oops: Ik snap het was wat in compleet maar het idee blijft het zelfde. Vooral de gene met een x aantal blokjes is natuurlijk wel aardig bezig want je kunt geen honderden berichten met onzin plaatsen hier :P

MvG Ron

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.912

Re: Blokjes bij member

Niet ?? :P

+1 :oops:

Berichten: 198

Re: Blokjes bij member

verminderd het aantal post ooit verlaagt,of blijft hij maar optellen.

of gaan degene van verouderde/verwijderde onderwerpen er ook weer af

(al hoop ik dat niet voor het sociale leven van mensen met > 1000 posts :oops: )

trouwens: ik heb vanaf vandaag ook een blokje

Mwahahahahaha... i'm to be feared !!!

en waarom werkt dit kleurtje niet ?

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.912

Re: Blokjes bij member

Strontium schreef: verminderd het aantal post ooit verlaagt,of blijft hij maar optellen.

of gaan degene van verouderde/verwijderde onderwerpen er ook weer af

(al hoop ik dat niet voor het sociale leven van mensen met > 1000 posts :oops: )
Nee het verlaagt nooit (zelfs niet als je reacties delete, als je dat zou kunnen) en dat is inderdaad ter bescherming van het sociale leven van 1000plussers. :P

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Blokjes bij member

Wat, heb jij een sociaal leven?? Dat wil ik ook :oops:
en waarom werkt dit kleurtje niet ?
Omdat je geen [/color]-tag hebt staan: probeer eens

Code: Selecteer alles

[color=red]Mwahahahahaha... i'm to be feared !!![/color]
dat geeft: Mwahahahahaha... i'm to be feared !!!
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 198

Re: Blokjes bij member

dan zou dit moete werken

ja :oops:

hij doet het. bedankt

Berichten: 205

Re: Blokjes bij member

ik ben niet meer blokloos Afbeelding

waarom doen de emoticons niet als er geen spatie tussen zit[FLUIT]???

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.912

Re: Blokjes bij member

waarom doen de emoticons niet als er geen spatie tussen zit[FLUIT]???
Omdat er een spatie tussen moet [punt]

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: Blokjes bij member

Nou weten we dat ook weer.

Bij hoeveel posts komt er eigenlijk een blokje bij :D
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Reageer