De Mac mini

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 778

De Mac mini

Na de apple ipod mini nu ook een Mac mini.

Hij is super klein, betaalbaar, en de inhoud is ook nog eens dik in orde. :)

Ik had niet zo zin in deze vrijdag morgen maar nu een collega me hier op wees

"heb jij de nieuwe mac al gezien" *Met gigantische smile* :)

Jongens en meisjes hij is hier te bewonderen:

http://www.apple.com/nl/macmini/

(zelfs de url is mooi) :D

Beetje Mac gestoord misschien, kan ik ook niks aan doen hoor :P

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: De Mac mini

:D Een desktop kast en dan nog te klein om je monitor op te zetten, geinig :P

Maar absoluut een mooi ontwerp, oh nu snap ik het, het gaat om de prijs niet om de grootte, ik bedoel labtops hadden we al dus klein is niet zo bijzonder, al is een 'gewone' computer van 1,4 kg ook wel lichter dan veel laptops...

Berichten: 5

Re: De Mac mini

Zo`n klein ding zou je alleen maar verliezen of wegggooien tussen je papieren....

Hoppa zo de container in, weg computer.... :D

HHHAHAHAHAHAHHA

Marieke

PS Hij ziet er trouwens wel grappig uit... :P

Berichten: 778

Re: De Mac mini

PS Hij ziet er trouwens wel grappig uit...
Noem je dat grappig ?? :)

Geintje, hij ziet er toch Fantastisch uit!! :D

Hij is wel klein maar dat je hem zou kunnen weggooien denk ik toch niet :P

Je kunt boven op je (slaap)kamertje alleen een toetsenbord, muis en een beeldschermpje hebben staan en in de woonkamer ook en je kan zo *hop* je Mac loskoppelen en naar je woon of slaapkamer brengen om daar verder te werken :P

Lijkt mij ideaal, lichter en minder kwetsbaar als een laptopje denk ik.

(je moet denk ik wel wat geld over hebben of niet weten wat je daar mee moet doen ofzo) :)

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: De Mac mini

Hij is beter en lichter dan mijn laptop, nadeel is dat de Mac wat minder makkelijk in de trein meegaat :) zo'n beeldscherm is zo slecht werkend zonder stroom :D .

Maar verder is ie wel erg netjes, hebben jullie ook gekeken wat voor extra's erbij kan en wat een apple beeldscherm kost :) , daar wordt je niet vrolijk van :P
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 254

Re: De Mac mini

En dat noemt zich wetenschappers :D

Weten jullie niet waarom ze die dingen zo klein maken? DAN VERLIES JE ZE SNELLER!!! Dan is de kans dat je een nieuwe koopt groot, en dan verdienen ze weer meer geld :P

Daar is over na gedacht he :P

Berichten: 337

Re: De Mac mini

Weten jullie niet waarom ze die dingen zo klein maken? DAN VERLIES JE ZE SNELLER!!! Dan is de kans dat je een nieuwe koopt groot, en dan verdienen ze weer meer geld :P
Ja ,euh want...
nadeel is dat de Mac wat minder makkelijk in de trein meegaat  zo'n beeldscherm is zo slecht werkend zonder stroom
niet echt mobiel dus :D

Reageer