wat drinken jullie tijdens de les/werk

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Berichten: 30

wat drinken jullie tijdens de les/werk

Dit lijkt misschien een stomme vraag (en dat is eigenlijk ook zo) maar als wij in de les zitten dan heeft meer dan de helft een blikje cola bij zich.

Nu vroeg ik mij af of dit algemeen iets van chemici is of eerder iets dat alleen bij ons voorkomt?

Berichten: 778

Re: wat drinken jullie tijdens de les/werk

In de ochtend zit hier iedereen aan de koffie en de cappucino (om wakker te worden, ik tenminste wel) :D

Rond een uur of elf stap ik meestal over op water, en tijdens de pauze neem ik een kopje chocolademelk (zonder slagroom).

In de namiddag wil ik soms nog wel eens een blikje Cola Light achter over werken, maar dat is maar heel af en toe.

Bij mij voornamelijk water dus :P

Gebruikersavatar
Berichten: 2.953

Re: wat drinken jullie tijdens de les/werk

Zonder koffie geen chemie. Toch?

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: wat drinken jullie tijdens de les/werk

Inderdaad; koffie (of capuccino :D ) lekker sterk!
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 37

Re: wat drinken jullie tijdens de les/werk

Om wakker te worden eerst koffie en daarna nog een koffie en nog een. Tijdens de lunch is het een beker melk en na de pauze een koppie warme chocola. Maar daarna is het toch wel weer koffie hoor.

Berichten: 243

Re: wat drinken jullie tijdens de les/werk

Veel koffie (zeker 's ochtends, het is nu eenmaal zo :D ) en voor de rest veel water.

Cola ed nooit.

Berichten: 148

Re: wat drinken jullie tijdens de les/werk

Des ochtends aan de koffie... Yech :P Ik heb meestal voor 10 uur al 'n liter thee op, 's middags 'n bak melk en... nog meer thee :D

Berichten: 1.153

Re: wat drinken jullie tijdens de les/werk

ik drink alleen in de pauzes een kop thee of koffie afhankelijk waar ik trek in heb.

Maar tijdens les (geven) of werk drink ik natuurlijk niks....ik werk met hoog toxische stoffen....lijkt met niet verstandig.

Berichten: 98

Re: wat drinken jullie tijdens de les/werk

's ochtends thee, rest van de dag water, 's avonds in de winter soms met de kotgenoten naar de Chocoladebar voor goeie, warme chocolademelk

Berichten: 30

Re: wat drinken jullie tijdens de les/werk

swaar demon heb u idd nog nooit met cola gezien

koffie :D

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: wat drinken jullie tijdens de les/werk

Ik kan niet eerder aan mijn werk beginnen na een bak koffie

daarna veel water tussen door en in de middag weer koffie om de dag af tesluiten.

MvG Ron

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: wat drinken jullie tijdens de les/werk

Ik zit nog op een middelbare school, daar is drinken en eten uit den boze in de les, water mag soms. Tijdens tentamens mag je wel water mee, andere drankjes zijn niet toegestaan :D

In pauzes drink ik chocomelk (zonder slagroom) of iets fris (Sinas/Ice tea).
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 485

Re: wat drinken jullie tijdens de les/werk

Des ochtends aan de koffie... Yech :P Ik heb meestal voor 10 uur al 'n liter thee op, 's middags 'n bak melk en... nog meer thee :D
Thee thee en nog eens thee. De enige variatie is kruiden of gewone thee :)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: wat drinken jullie tijdens de les/werk

Tijdelijk even wat minder koffie dus nu heel veel thee, maar normaliter heel veel koffie...
  • bier
:D heel flauw...

Berichten: 1.122

Re: wat drinken jullie tijdens de les/werk

water water en nog eens water,

de rest komt later

Gesloten