Sciencemadness discussion board

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Sciencemadness discussion board

Een soort zusterforum van chemieforum.nl, maar meer gericht op mensen die onder minder gunstige omstandigheden thuis willen experimenteren.

Engelstalig.

http://www.sciencemadness.org/

Berichten: 151

Re: Sciencemadness discussion board

Science madness is een top forum :P .

Dus aanrader voor iedereen die hem nog niet kende!

Trouwens, sommige members daar hebben ongeveer een net zo goed lab als een echt laboratorium :D , kost ook best wat :P .

Berichten: 40

Re: Sciencemadness discussion board

Ja, en maken hun spullen zelf zowel apparatuur als chems uit OTC verkregen goederen.

Zusterforum van dit forum? Dan wel een lost sister die op avontuur gegaan is en haar familie in Berkenwoude heeft achtergelaten.

Berichten: 62

Re: Sciencemadness discussion board

Gezien de aard van het forum is dit forum een zusterforum noemen een redelijk belediging voor sciencemadness...

Raad eens welke nederlandse admin er rondloop op smdb én welke op een redelijk bekend maar niet nader genoemd nederlands chemie forum??

Anyway, ze zijn verhuist, en zitten nu hier: http://67.15.145.24/~sciencem/talk/

Berichten: 151

Re: Sciencemadness discussion board

Runaway had al gereageerd hierop, TN.

Maar de dicussie is gedeeld, staat ergens anders op het forum.

Zuster forum is idd nogal een beleding...

Berichten: 1.122

Re: Sciencemadness discussion board

Gezien de aard van het forum is dit forum een zusterforum noemen een redelijk belediging voor sciencemadness...
tja.... zoals RWWH zei:
Een SOORT zusterforum van chemieforum.nl, maar meer gericht op mensen die onder minder gunstige omstandigheden thuis willen experimenteren.
Dat kan je ruim interpreteren....

Mijn zus lijkt totaal niet op mij maar allebei boeit de chemie ons, en we praten/discusiëren er graag over.....ik ben meer de analist en zij de 'mad scientist'. heel veel verschillen en toch zijn we broer en zus. ;) (ja die is moeilijk he)

Dus om het nou een belediging te noemen.....vind ik wel erg overdreven :)

Grtz Bas

Berichten: 778

Re: Sciencemadness discussion board

Beste Taaie-neuskoek, $omebody en de rest van het zwikkie,

Vanwaar een topic van bijna 2 maanden oud omhoog schoppen ??
Gezien de aard van het forum is dit forum een zusterforum noemen een redelijk belediging voor sciencemadness...
Wat is de aard van dit forum ??

Chemie.

Wat is de aard van sciencemadness forum

Ook chemie!

Enig verschil is, zoals rwwh ook al aangaf, is dat het sciencemadness forum voor mensen is die onder minder gunstige omstandigheden thuis willen experimenteren.

Maar vanwaar dat aanvallerige gedoe ??

En gelijk denken dat er beledigingen gemaakt worden ??

Dan nog een soort van toevoeging op bteunissen, om het verhaal compleet te maken.

Hoewel het antwoord van bteunissen al meer dan voldoende moet zijn! ;)

zus·ter (de ~ (v.), ~en/~s)

    1 zus

    2 verpleegster [ook als aanspreekvorm]

    3 kloosterlinge [ook als aanspreekvorm]

  4 vrouw met wie men zich op enig gebied verbonden voelt
En vervang vrouw dan voor Forum of Chemie o.i.d. :)

Groet,

Fijne avond.

Berichten: 62

Re: Sciencemadness discussion board

Excuses voor het 'aanvallerige gedoe', ik vondt het gewoon een beetje 'opschepperij' dat zo te noemen, ik had het wat anders moeten bewoorden...
  Runaway had al gereageerd hierop, TN.

Maar de dicussie is gedeeld, staat ergens anders op het forum.
Dit wist ik niet, sorry.

Berichten: 778

Re: Sciencemadness discussion board

Misschien dat rwwh het ook niet helemaal op de goede manier heeft verwoord door het een zusterforum te noemen van Chemieforum.nl.

Maar het was niet de bedoeling om het als een nederige uitspraak neer te zetten.

Zo van "kijk die gasten ook eens even met hun forum" of iets in die geest

Zie post hierboven van mij en bteunissen met uitleg van bedoeling zusterforum :)

Nu stoppen we erover en gaan we weer on-topic babbelen.

Mocht je het nodig vinden om op of aanmerkingen kwijt te willen omtrent het beleid van Chemieforum.nl dan kan dit in het Suggesties forum. Gelieve niet in een ander topic of forum.

Reageer