atoomconfiguratie

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

atoomconfiguratie

Naam: Griet

E-mail: paul.vandenbulck(at)pandora.be

Bericht: ik studeer aan de europese academie en ben voor een werk op zoek naar

de atoomconfiguratie van:

thiocyanaatglycoside

gluconasturtiine

rafanol

kan u mij soms op weg helpen?
Weet iemand hier iets van?

MvG Ron

Gebruikersavatar
Berichten: 2.953

Re: atoomconfiguratie

atoomconfiguratie = struktuurformule ?

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: atoomconfiguratie

Tja dat vraag ik mij ook af eigenlijk als dat zo is dan is het niet moeilijk om deze te achterhalen. :)

MvG Ron

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: atoomconfiguratie

Even terugmailen dus 8-[ of hier laten registreren :)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: atoomconfiguratie

heb ik al gedaan :)

Ja ik denk daar wel aan hoor 8-[

MvG Ron

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: atoomconfiguratie

Ik heb een berichtje op mijn mail gekregen dat het om een structuurformule gaat!

MvG Ron

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: atoomconfiguratie

Vraag even of hij van die eerste twee meer informatie heeft. Het zijn beide glycosiden, maar dat is ook het enige tastbare wat ik kan vinden.

Rafanol oftwel raphanol is misschien C29H58O4

Jemig ik kan verder ook niet veel vinden, het zit iig in planten...

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: atoomconfiguratie

dat was mijn probleem ook en ze kan me hierbij niet echt helpen. :D

Wel vervelend maar kan er weinig anders van maken. :)

MvG Ron

Berichten: 1.153

Re: atoomconfiguratie

ook ik heb even lopen zoeken en hier wat rond gevraagd....ik kom er ook helaas niet uit.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: atoomconfiguratie

gluconasturtiin is blijkbaar 2-phenylethyl glucosinolate. Zie: http://abstracts.aspb.org/pb2004/public/P43/7426.html