eenheid php

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 10

eenheid php

Ik ben op zoek naar de betekenis van de eenheid php. Kan iemand daar iets meer duidelijkheid over verschaffen, waar het voor staat, waar het voor gebruikt wordt?

Ik heb de eenheid gevonden toen ik op zoek was naar vlam/brandvertragers. Ik wilde weten wat de minimale hoeveelheid brandvertrager is die je moet toevoegen aan bij textiel om ook daadwerkelijk brandvertraging te krijgen.

mvg, Peena

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: eenheid php

Kan je wat van de context geven hoe het gebruikt wordt of de (online?) bron. Ik ken php namelijk alleen uit de webdesign wereld als programmeertaal (Hypertext Preprocessor).

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: eenheid php

Ik dacht even wat meot php nou bij Algemene vragen. Ik dacht namelijk ook in eerste instantie aan programmeertaal.

Kan je misschien de website laten zien, die deze term bevatte, want ik ben even opzoek gegaan op google, maar daar vind je enkel brandvertregers op een php site Afbeelding

Stuur deze site anders eens een mailtje misschien weten zij het:

http://www.braverte.nl/
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 10

Re: eenheid php

De bron waar dit vandaan komt:



http://www.poliuretanos.com.br/Ingles/Chapter2/25Fillers.htm

Table 2.11- Flame retardants efficiency

Ik heb deze mensen ook ge-emaild, ik hoop dat ze dat kunnen lezen, mijn portugees is erg slecht :D

Misschien heeft hier iemand toch nog een idee?

Groet, Peena

Berichten: 311

Re: eenheid php

PHP = parts per hundred.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: eenheid php

Zou je dan niet PPH verwachten?
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gebruikersavatar
Berichten: 204

Re: eenheid php

volgens mij is het Spaans :D

Berichten: 10

Re: eenheid php

Ik heb ondertussen iemand van die website ge-emaild en die zei inderdaad het volgende: "It means per hundred parts (in weight)"

Ik zou ook denken dat je dan op pph uitkomt, net als ppm. Het was trouwens een braziliaanse website, dus bijna spaans!

Dank en groeten, Peena

Berichten: 311

Re: eenheid php

Sommige afkortingen moet je niet over nadenken omdat enkele vanwege historische redenen worden gebruikt. Dit zijn zeker niet de meest logische.

Reageer