Kent iemand meer van dit soort games??

Moderator: Rhiannon

Berichten: 1

Kent iemand meer van dit soort games??

Ik vind spellen zoals onderstaande links heel verslavend om te spelen.

Wie kent meer van dit soort games?

http://www.vuurwerkgevecht.nl/click.php?x=pilske

http://www.vuurwerkgevecht.nl/click.php?x=fakkeltje

www.kriminals.nl

En ken je zoiets zelf ook maken?

Het zijn online spellen dat je bijv een drugsdealer of vuurwerkhandelaar bent.

Je kan zo met heel veel mensen online spelen. Je moet drugs of vuurwerk verkopen, en zo geld verdienen

Je kan clans oprichten en zo tegen andere clans vechten en zo meer geld verdienen etc etc

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Kent iemand meer van dit soort games??

Ben jij dezelfde als juckers die gespamd heeft op het klassieke natuurkunde forum? In dat geval kijk ik naar de moderators...
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 486

Re: Kent iemand meer van dit soort games??

heel simpel je hebt gewoon een website en een database nodig.

zoo heb je ook kingsofchaos ofzo
Homer: "in this house we obey the rules of thermodynamics!".

Berichten: 15

Re: Kent iemand meer van dit soort games??

ik heb me niet aangemeld voor dit spel dus ik weet niet hoe het eruit ziet maar de meeste van dit soort spellen zijn text based. hieronder staan een paar links (er kunnen wat tikfouten in zitten anders moet je ze ff googelen)

bij deze ben je een legertje (allemaal text based)

www.ogame.nl

www.kingsofchaos.com kan ook .nl of .nu zijn

www.nukezone.nu

hiebij ben je een ventje (half text based en half niet-text based)

www.phantasyrpg.com

hier ben ik zelf helemaal aan verslaafd (een knap 3d multiplayer) wel experience based (hoe langer je speelt hoe beter je word)

www.runescape.com

anders moet je maar ff googelen )er bestaan waarscheinlijk duizenden van dit soort spellen

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Kent iemand meer van dit soort games??

lol runescape 3d :P

http://www.eternal-lands.com speel ik heel vaak, en dit kan je 3D noemen :roll:

Andere mmorpg zoals koc:

http://www.darkthrone.com

En er zijn er best nog heel wat meer, zoek eens op google naar mmorpg :wink:

Berichten: 215

Re: Kent iemand meer van dit soort games??

dit noemen ze online rpg's.

wat jij zoekt zijn de online text based rpg games.

dit kan je zelf maken. met de kennis van php en mysql en gebruik van sessies. zelf heb ik al zo een rpg game gemaakt, ik vind eigelijk rpg games saai. het is veel leuker om ze te maken dan zete spelen 8)

als je u wilt amuzeren met een verslavend spel koop dan MOHAA!

Gebruikersavatar
Berichten: 778

Re: Kent iemand meer van dit soort games??

Xtropez schreef:dit noemen ze online rpg's.  

wat jij zoekt zijn de online text based rpg games.  

dit kan je zelf maken. met de kennis van php en mysql en gebruik van sessies. zelf heb ik al zo een rpg game gemaakt, ik vind eigelijk rpg games saai. het is veel leuker om ze te maken dan zete spelen  8)  

als je u wilt amuzeren met een verslavend spel koop dan MOHAA!
Of download gratis America's Army!

www.aaotracker.com
An diesem Beispiel sehen Sie, meine Damen und Herren, dass Politiker, die die Nase vorn haben, Intellektuelle ins Schlepptau nehmen können

Berichten: 15

Re: Kent iemand meer van dit soort games??

waarom downloaden als er genoeg andere goede mmorpg op inter net staan waarvoor je niet hoeft te downloaden.

p.s. runescape is dan misschien niet zo 3d als een ander spel maar daarvoor moet je vaak downloaden en ze hebben lang niet zo'n goede gameplay als runescape :roll:

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Kent iemand meer van dit soort games??

Eternal lands is 20Mb groot en heel wat beter, mooier en beter speelbaar :wink:

Gebruikersavatar
Berichten: 486

Re: Kent iemand meer van dit soort games??

dit noemen ze online rpg's.  
neen dat zijn MMORGP's: massive multiplayer online rpg
lanuar schreef:waarom downloaden als er genoeg andere goede mmorpg op inter net staan waarvoor je niet hoeft te downloaden.  

p.s. runescape is dan misschien niet zo 3d als een ander spel maar daarvoor moet je vaak downloaden en ze hebben lang niet zo'n goede gameplay als runescape
voor runescape moet je wel downloaden hoor. Ik heb zelf ook RS gespeeld (een jaartje) en ik vind wel niet dat je de gameplay van RS zo goed kan noemen. en members hebben veel te veel voordelen
Homer: "in this house we obey the rules of thermodynamics!".

Berichten: 15

Re: Kent iemand meer van dit soort games??

misschien lijkt dit wel een welles nietes spelletje maar ik ken eternal lands niet en ik vraag me af of het spel net zo uitgebreid is als runescape en de zelfde vorm van gameplay heeft.

ja ik moet toegeven dat runescape niet zo mooi is maar beter speelbaar?? het is wel experience based

Gebruikersavatar
Berichten: 486

Re: Kent iemand meer van dit soort games??

RuneScape is uitgebreid voor Members :roll: als niet member kan je helemaal niet zoveel verschillende dingen doen. Er komen ook alleen maar updates voor member uit. En als je er dan wel voor betaalt is het wel beter maar dan zit je natuurlijk wel weer met het feit dat WOW of GW 10 keer mooier en beter is
Homer: "in this house we obey the rules of thermodynamics!".

Berichten: 15

Re: Kent iemand meer van dit soort games??

anthrax,

runescape heeft veel voordelen voor members ik speel nu bijna 1 jaar runescape waarvan ik 3 mnd member ben geweest members hebben veel voordelen (ik noem ze niet allemaal op) maar ze helpen wel om runescape in de lucht te houden en constand runescape te updaten.

-misschien is het nu weer hadig op op het orginele topic terug te keren-

Gebruikersavatar
Berichten: 486

Re: Kent iemand meer van dit soort games??

Dat zei ik toch maar na een tijdje is de fun er af als je niet-memb speelt

ik ken nog zo een text based spel genaamd bootleggers.us heel uitgebreid met dranksmokkelen orgenised crimes etc
Homer: "in this house we obey the rules of thermodynamics!".

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Kent iemand meer van dit soort games??

Eternal lands is heel wat uitgebreider dan RuneScape, je hoeft niks te betalen en je krijgt alle updates (er komt bijna zo goed als wekelijkse een update), je kan eternal lands supporten door bv items te kopen of een P2P character te kopen. Maar deze geven je geen uitzonderlijk hoog voordeel in het spel en het is dus meer om EL te steunen, en niet zoals runescape!

Reageer