materiaal

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 3

materiaal

hallo iedereen,

mijn leerkracht van chemie vertelde me dat er een site waarop al het materiaal is afgebeeld dat je in een verslag op de computer kunt plaatsen zoals de opstelling. maar ik vind die site niet, kan er mij iemand helpen?

groetjes cowgirl

Berichten: 1.122

Re: materiaal

even voor de duidelijkheid. Je zoekt een site waar schematische weergaven zijn geplaatst van opstellingen etc? En die plaatjes wil je in een verslag stoppen?

Je vraag is niet helemaal duidelijk (voor mij iig) ;)

Grtz Bas

Berichten: 3

Re: materiaal

ja dat klopt,

wij zijn nu bezeig met neerslag titraties en ik zou graag zo'n buret juist boven een erlenmeyer plaatsen zoals de opstelling tijdens die titratie.

Berichten: 26

Re: materiaal

een echte site weet ik niet.... er zijn wel eenvoudige programmatjes voor (gratis) download bv www.acdlabs.com de gratis versie en je kunt structuurformules en opstellingen bouwen met kant en klare plaatjes.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: materiaal

Deze!!! ;)

Direct geplaats in 'Onze links'... (niet dus)

[edit] Hmmm, valt toch een beetje tegen nu ik verder kijk...

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: materiaal

Haha, stockfoto's met glaswerk (en nog meer), meer iets voor avatars dus ook niet echt wat je zoekt...

Hier een paar mooie en deze is ook niet verkeerd. Deze is erg uitgebreid, maar deze samen met deze is ook niet verkeerd. Naja, dan deze en deze er ook nog maar even bij :D

Zo even gegoogled, als hier niks nuttigs tussen zit dan weet ik het ok niet meer ;) LOL (laatste afbeelding)

Berichten: 3

Re: materiaal

jorim,

het zijn hele mooie foto's maar toch nog niet echt wat ik zoek.

volgens mijn leerkracht is er die site dat je vb; een erlenmeyer kunt slepen naar uw verslag en dan een buret daarboven plaatsen. ja kan dus zelf die opstelling maken.

groetjes cowgirlke

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: materiaal

Dat lijkt mij toch meer een stukje software, maar misschien niet. Ik ken het niet, maar ben zeer benieuwd naar de site, misschien een idee om je leraar even aan aan het werk te zetten ??? ;)

Berichten: 218

Re: materiaal

Weet jij op http://allserv.ugent.be/~tkuppens/chem/ zo een programma te noemen, waarmee je molecuulformules mee kunt maken? ' ;) '

Berichten: 74

Re: materiaal

er staat er een in "internet" op het forum die je ze kloppend maakt

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: materiaal

Weet jij op http://allserv.ugent.be/~tkuppens/chem/ zo een programma te noemen, waarmee je molecuulformules mee kunt maken? ' ;) '
Isis draw (Algemene forum tip/suggestie) even registreren en downloaden maar...

Berichten: 6

Re: materiaal

Chemsketch is een software pakket waarmee je veel kunt!

Te downloaden via www.acdlabs.com d8 ik :)

Jorim: Kijk ook even naar de datum als je reageert 8-[

Berichten: 39

Re: materiaal

chemwindow is een programma waar je zowel structuurformules als opstellingen mee kan tekenen. [knip]

Jorim: Geen illegale software of tips om het illegaal te verkrijgen op Chemieforum.nl!

Reageer