TotalChrom

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 50

TotalChrom

De HPLC waarmee ik werk heeft het TotalChrom chromatografiesoftware van Perkin Elmer Instruments.

Heeft er hier iemand ervaring mee?

Ik wil 1 maal een printopdrachtgeven zodat het chromatogram met daarop aangegeven de x-asen y-as, de pieken en de daarbij behorende retentietijden en daaronder een lijst met retentietijden, piek hoogten, piek oppervlakken enz. uitgeprint worden.

Hoe kan ik dit voorelkaar krijgen?

Wat ik zelf gevonden heb is:

-Met "Graphic Edit", dat op de TotalChrom navigator staat, krijg ik dit alles in beeld maar alleen de lijst zie ik op de print preview.

-Met " Chromatograms", dat op de TotalChrom Navigator staat, zie ik alleen de pieken met x-as en y-as en bij de pieken vermelde retentietijden op de print preview.

Groetjes,

Jane

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: TotalChrom

Geen ervaring, sorry, maar wel wat suggesties!

TotalChrom op Perkin Elmer.com

TotalChrom User's Forum

En de belangrijkste: Bekijk de help-functie goed! Meestal staat daar veel meer zinnigs in dan je verwacht!

Succes ermee!

Berichten: 311

Re: TotalChrom

Zo'n soort probleem heb ik met Nanoscape IV software voor de AFM (atomic force microscopy). Wat ik altijd doe is gewoon een keer op PrintScreen drukken en dit pasten (Ctrl-V, met de muis lukt dan weer niet :) ) in MS Paint of Coreldraw of iets dergelijks en dan opslaan als JPEG of BMP of zoiets. Voor printen zou je direct deze programma's kunnen gebruiken of MS Word.

Berichten: 50

Re: TotalChrom

Bedankt voor de suggesties!!

Ik ga het proberen.

Ik sta open voor meer suggesties.

Groeten,

Jane

Reageer