Vakantie

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gebruikersavatar
Berichten: 184

Vakantie

'k Heb juist mijn laatste tentamen gemaakt, en vraag mij opeens af wat jullie gaan doen in je vakantie!!

Berichten: 159

Re: Vakantie

Werken, wat denk je?

iemand moet toch schoolgeld betalen???

en wel hier

Berichten: 337

Re: Vakantie

Werken....

Ben net begonnen dus duurt nog ff voordat ik er tussenuit kan

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: Vakantie

Mijn 24 dagen vakantie per jaar komen niet overeen met de onderwijsvakantie. Lekker doorwerken en twee van de zes weekjes op verschillende manieren ertussenuit....

Berichten: 1.153

Re: Vakantie

nou ik werk gewoon dus ben geen student ofzo, maar mijn verloofde is docent op de universiteit van Utrecht, dus zitten we wel aan de schoolvakanties vast. Volgende week gaan we voor 3 weken naar Oostenrijk.

Daarna weer hard door werken om ook eens te kunnen gaan promoveren

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Vakantie

Hier hetzelfde dat ik "gewoon" werk. Ik ga begin augustus een kleine twee weken kamperen op een nader te bepalen lokatie, Frankrijk ofzo.

Tja, ik heb nu eenmaal geen 6 weken of meer zomervakantie zoals studenten, ik moet 5 weken (dacht ik) over het hele jaar verdelen.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 104

Re: Vakantie

ik ben toa en zit dus vast aan de schoolvakanties. Nu is het wel zo dat ik een week later vakantie heb dan de docenten en officieel ook een week eerder moet beginnen. Ware het niet dat ik in September 2 weken extra vrij heb omdat wij naar Australië gaan op vakantie/familiebezoek. We vertrekken half augustus voor 4 weken down under.

Berichten: 2.399

Re: Vakantie

Ik ga mijn major en minor gecombineerd doen in de VS. 30 augustus ben ik gevlogen. Dit is mijn vakantie en werk ook meteen ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: Vakantie

Ik ga eerst een maandje naar Italie (Garda Meer) en later als het mooi weer is ben ik hier aan het werk, dus laat het mooie weer maar wachten tot augustus ;) .

Aan het einde van augustus heb ik de introductiedagen in Nijmegen, waar ik ook erg veel zin in heb. Om eindelijk mijn favoriete middelbare school vak door te kunnen zetten.
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 1.153

Re: Vakantie

Ik ga mijn major en minor gecombineerd doen in de VS. 30 augustus ben ik gevlogen. Dit is mijn vakantie en werk ook meteen ;)
en dan blijf je hier ook nog gewoon rondhangen (op het forum bedoel ik?)

veel plezier daar in de states

Berichten: 198

Re: Vakantie

1 week platte rust na de zware examens Afbeelding

3 weken zuidfrankrijk (vooral kayak en ander watervertier) :P

4 weken werk (kassa ;) )

3 weken amusement :)

... en dan UNIF Afbeelding

(ver weg dus vroeg opstaan Afbeelding )

Berichten: 2.399

Re: Vakantie

Napoleon1981 schreef: Ik ga mijn major en minor gecombineerd doen in de VS. 30 augustus ben ik gevlogen. Dit is mijn vakantie en werk ook meteen :P
en dan blijf je hier ook nog gewoon rondhangen (op het forum bedoel ik?)

veel plezier daar in de states
Ja das wel de bedoeling, maarja we zien wel hoe het loopt daar allemaal. Stage lopen bij John stobaugh, daar moet jij wel eens van gehoord hebben ;)

Berichten: 1.153

Re: Vakantie

wauw dat is een hele mooie stage plek. Veel plezier!

Berichten: 159

Re: Vakantie

Gideon schreef:Werken....
En... hoe is het nou?! ;)

Overigens, Gideon, sta ik altijd open (...) voor ISBN-nummers die ik later toch wel nodig ga hebben...

Aan mijn suikertante vraag ik de volgende: 0-397-51820-X

Berichten: 337

Re: Vakantie

Werken bevalt zeer goed hoor... Moet nog ff mijn draai vinden, maar genoeg uitdagingen voor de boeg in ieder geval!
Overigens, Gideon, sta ik altijd open (...) voor ISBN-nummers die ik later toch wel nodig ga hebben...
Sorrie?! :P Het spijt me hoor, maar stille hints doe ik niet aan, tenzij je me nieuwsgierig wilt maken ;) . Als je wat wilt, vraag je het maar.. Wat voor boek zoek je precies, wat wil je leren eruit?

Reageer