Wat vinden julle van de aanslagen in londen?

Moderator: Rhiannon

Berichten: 17

Wat vinden julle van de aanslagen in londen?

Ik wilde wel eens weten wat jullie vinden wat jullie nu vinden van aanslagen zo (eigenlijk) dichtbij??

Berichten: 159

Re: Wat vinden julle van de aanslagen in londen?

Chemisch gezien ofzo??? ;)

Berichten: 17

Re: Wat vinden julle van de aanslagen in londen?

nee, gewoon

Berichten: 159

Re: Wat vinden julle van de aanslagen in londen?

Nou zolang ik niet geraakt wordt merk ik er niet veel van.

Ah.. topic verplaatst...

ik dacht al (hoe lang nog).

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Wat vinden julle van de aanslagen in londen?

(verplaatst naar Chillout Lounge, hoewel de naam van het subforum niet echt toepasselijk is)

Tja, wat kan je er van vinden?

Dat het buitengewoon laf en triest is dat kennelijk niet iedereen het respect voor de medemens kan opbrengen dat je zou mogen verwachten?

Ik denk niet dat je veel mensen zal vinden die het aanmoedigen, gelukkig niet...
Nou zolang ik niet geraakt wordt merk ik er niet veel van.
Lekker betrokken, lijkt wel op Lodewijk XIV: "après moi le déluge" (na mij de zondvloed).
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 159

Re: Wat vinden julle van de aanslagen in londen?

Ja ehhh..

kan me wel voor elk ding gaan lopen druk maken maar doe ik er wat aan, doe jij er wat aan??

Vaginaal hoor voor die mensen daar zo en het feit DAT het gebeurt is natuurlijk ook vaginaal maar ik ga me er niet druk om maken verder. Meneer Blair heeft nog altijd meer invloed dan ik.

Berichten: 17

Re: Wat vinden julle van de aanslagen in londen?

ja, methoxyRoxy, daar heb je gelijk in, Blair heeft nog altijd meer invloed als jij. Wel lekker is dat ik in week 39 met de school naar londen moet, en dan te weten dat we daar gaan reizen per metro ;)

Berichten: 1.153

Re: Wat vinden julle van de aanslagen in londen?

dus je gaat ook niet meer vliegen naar New York? of met de trein naar Madrid?

Dan is de metro allang weer heel en zullen er wel weer ergens anders aanslagen komen.

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: Wat vinden julle van de aanslagen in londen?

ja, methoxyRoxy, daar heb je gelijk in, Blair heeft nog altijd meer invloed als jij. Wel lekker is dat ik in week 39 met de school naar londen moet, en dan te weten dat we daar gaan reizen per metro ;)
Beetje jammer, maar misschien heb je mazzel en mis je de aanslag trein :P
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 159

Re: Wat vinden julle van de aanslagen in londen?

Ja dat is balzak, maar ze zijn er nu al geweest, over twee weken (of wanneer week 39 ook is) zijn er VAST geen aanslagen meer in Londen.

Sorry voor de gekke woorden maar ik mag hier niet schelden ofzo ;)

.. ziet nu net rtlZ en alle beurskoersdingen (heb er niet zo verstand van) zijn zwaar aan het kelderen, daar ben ik misschien wel minder blij mee (als dat invloed heeft op mij/Nederland).

Berichten: 17

Re: Wat vinden julle van de aanslagen in londen?

tjeh, t is nog ongeveer een half jaar dus dan zijn de aanslagen miss alweer ergens anders maybe amsterdam Afbeelding ofzo?

Jeroen C, ik ga wel met t vliegtuig naar new york en ook gewoon naar madrid, dat is toch langer geleden. En inderdaad, dan in week 39 (dat is eind September) is toch alweer alles opgeknapt.

natuurlijk heeft DAT invoed op nederland, wel was de euro aan het stijgen

Berichten: 159

Re: Wat vinden julle van de aanslagen in londen?

Ja zag het ook.. euro stijgt!!

Maar dat is op zich ook niet erg positief (nog).

Voor zover ik het begrepen heb tenminste.

Dus ik ben er niet erg blij mee dan.

Ik kijk wel eens vaker naar rtlz en normaal dalen 'ze' wel maar met tienden van procenten ofzo en nu met dikke 4 en 5%.

Nou, zodirect persconferentie van Blair, hij vindt het vast verschrikkelijk en we moeten het terrorisme blijven bestrijden..gok ik.

Berichten: 17

Re: Wat vinden julle van de aanslagen in londen?

ja, en we moeten rustig blijven bla bla bla..... Afbeelding

aha, en t gaat om terreur (volges blair)

t is barbaars! (volgens blair)

de aanslag is gepland ivm de g8 (volgens blair)

en natuurlijk, de terroristen zullen niet slagen

ERG VOORSPELBAAR DUS WEER

;)

Berichten: 159

Re: Wat vinden julle van de aanslagen in londen?

WAT een AANFLUITING

Hij deed precies bush na.. 2 woorden per minuut en quasi-plechtig gelul.

Nou.. lijkt mij dat de ENIGEN die slagen "de terroristen" zijn. ;)

Berichten: 17

Re: Wat vinden julle van de aanslagen in londen?

JA, ik kan daar niks aan doen, blair zei dat en ik deelde dat alleen mee.

en nu beveiligt het britse leger londen Afbeelding

Reageer