Runescape

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 78

Runescape

Ik ben echt een runescape freak :)

wie spelen hier nog meer runescape??

Berichten: 778

Re: Runescape

Ik heb er nog nooit van gehoord eigenlijk?

Nou ben ik ook niet zo'n Game fan op de computer :x

Spelen op de Xbox of Playstation gaat er bij mij beter in! :)

Maar vertel eens over het spel? wat moet je doen allemaal? wat is het voor spel?

Is wel zo leuk natuurlijk, misschien dat je meer mensen (leden) warm kunt maken voor deze game! :)

Berichten: 159

Re: Runescape

Ja ik... nou ja..ooit...

Ik vond het zo langzaam gaan allemaal, zoveel tijd heb ik niet!

Maar zeker een leuk spel... als je niets beters te doen hebt :)

't is gewoon een online rpg, je kan spreuken maken met runes ofzo maar daar heb ik me niet zo in verdiept, ik viste, kapte bomen, stookte vuurtjes, joeg op kippen en dat soort dingen. Oh, volgens mij heet dat MMORPG tegenwoordig :)

Berichten: 198

Re: Runescape

heb het ook heel eventjes gespeeld maar dat ging zoooooooo traag

als je iets tactisch zoekt moet je vooral imperial conflict eens spelen.

puur tactiek. geen ventje te zien. dat vinden velen wel spijtig, maar als je puur om de tactiek wilt spelen is het zalig.

en het gaat snel want er is enkel tekst :)

Berichten: 159

Re: Runescape

Is dat zoiets als utopia of earth2025?

Berichten: 198

Re: Runescape

geen idee

ik ken die twee nl niet :)

maar ga gerust een kijkje nemen.

je zit in een melkweg en begint met 1 planeet.

het sis de bedoeling om de lege planeten te bewonen en die van anderen af te pakken

Berichten: 148

Re: Runescape

Runescape is best geinig, totdat je alle opdrachten af hebt gemaakt. Daarna houdt 't spel wel op totdat je geld ga betalen om verder te gaan :)

Iets wat erop lijkt is Tibia, vind ik zelf leuker. Het ziet er grafisch iets minder uit, maar je kan het veel langer spelen. Ook hier zijn er veel meer mogelijkheden als je maandelijks wat centjes betaalt.

Berichten: 159

Re: Runescape

Tibia ja, dat spel is mij ook aangeraden (maar door een onwijze looser dus ik heb het nog niet geprobeerd).

Reageer