Mijn site

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 851

Mijn site

Ik ben bezig om een site voor mij zelf te maken en aangezien ik Scheikunde ga studeren Afbeelding zal er natuurlijk ook een deel scheikunde op komen.

Heeft er iemand tips met dingen die ik er op zou moeten zetten???

Alle ideeën zijn welkom (links/plaatjes/etc.)

En ja Jorim en andere chemieforumenaren er komt een link naar het chemieforum :)

Alvast bedankt,

Jurn
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 3.145

Re: Mijn site

Kijk rond op andere sites over scheikunde en probeer jezelf te onderscheiden van de rest. Zelf heb ik ook recentelijk een website opgezet, waarmee ik probeer duidelijk af te wijken van wat anderen al op hun site hebben.

Dus... denk na over wat jij wilt toevoegen aan wat anderen al bieden, dus niet nogmaals de zelfde proeven, de zelfde theorie, maar iets dat je nergens anders kunt vinden. Dit kan best lastig zijn, daarom zul je ook de tijd moeten nemen. Een goede website in elkaar zetten kost maanden (op zijn minst).

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Mijn site

Een goede scheikunde site duurt inderdaad maandan dan wel jaren. Je moet er goed bij nadenken welke doelgroep wil ik benaderen met mijn site. Daar begint het dus al meer. Wat wil ik ze bieden, zoals experimenten of alleen theorie. probeer je het mooi aan te kleden of gaat het alleen over de informatie. Een eigen site maken is op zich wel een leuke uitdaging. Succes ermee.

MvG Ron

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: Mijn site

Bedankt voor de tips

BTW weet iemand nog goede sites met scripts (php, javascript, html, etc.) en ja ik weet waar ik google kan vinden maar een paar goede sites is altijd makkelijk.
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 778

Re: Mijn site

Zelf ontdekken --> zelf het meeste leren

Dat is met alles zo :)

Veel succes!

Berichten: 14

Re: Mijn site

He,

Wat willen jullie op je site hebben? Wat voor informatie komt er op te staan? Wordt het een soort blog?

Kortom wat zijn de mogelijkheden van zo'n scheikunde site?

Ik ben hier nieuw en ik zit pas een jaar op een chemische opleiding en moet dus nog veel leren :)

Ikzelf ben hier wel geïntresseerd in omdat ik erg grafisch bezig ben en daarnaast doe ik een chemische opleiding. Ik wil over een tijdje kijken of ik dat kan combineren dus animaties en illustraties maken voor presentaties ect. Ik heb ook een eigen site en ga daar dan misschien ook een speciaal deel voor maken.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.177

Re: Mijn site

:) Nou je zou diverse syntheses en analyses van stoffen erop kunnen zetten

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Mijn site

:) Nou je zou diverse syntheses en analyses van stoffen erop kunnen zetten
En dan alleen de interessante :)

Kijk rond op het forum en als je een 'gat' ziet weet je waar je site over zou kunnen gaan. Er zijn al duizenden goede pagina's over chemie op internet. Wil je dat jou pagina een succes wordt dan moet je zorgen dat je een apart onderwerp hebt, heel veel informatie over een onderwerp hebt of het onderwerp op een aparte manier presenteert.

Zolang je je onderscheidt van de rest word het een succes! :x

Reageer