Biochemistry

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 3

Biochemistry

Hoi, ik moet iets instuderen uit het boek Biochemistry van Stryer 3de editie ivm citric acid cycle. Maar er ontbreekt een blad uit dat boek (tis te zeggen, ik heb de copy's uit het boek, daaruit ontbreekt een blad). Het blad dat ik te kort heb handeld over het alfa-ketoglutaraat dehydrogenase en nog een stuk, maar omdat ik dus dat blad nie heb, weet ik ook niet precies wat ik tekort heb :) .

Heeft iemand soms dat boek liggen, kan er voor mij een scan uit maken? Dat zou me enorm helpen tijdens het studeren.

Met vriendelijke groeten

Pieter

Gebruikersavatar
Berichten: 2.953

Re: Biochemistry

Ik heb het boek thuis liggen. Of het de 3e editie is weet ik niet (ik dacht van wel), maar ik zal het vanavond nakijken. Wat is het paginanummer?

Berichten: 704

Re: Biochemistry

ik heb de 5e editie ..... (alfa - ketoglutaraat dehydrogenase is trouwens een complex van enzymen net als pyruvaat dehydrogenase complex. Hierbij vindt er een oxidatie en een decarboxylering plaats)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.953

Re: Biochemistry

bladzijde 376? of nog meer?

Berichten: 3

Re: Biochemistry

Ik heb het stukje: Variaton on a multienzyme theme: the alfa-keto.gl. dehydrogenase comples. Dat staat bij mij onderaan het blad. Het volgende dat ik heb: het blad met: the citric acid cylce is a source of biosynthetic precursors.

Daartussen mis ik dus iets (ik weet niet hoeveel, ik veronderstel een blad)

mvg

Pieter

Berichten: 3

Re: Biochemistry

Probleem met de paginas is opgelost. Er was een pagina genummerd (niet de oorspronkelijke nummering, maar met een typmachine aangebracht). Als ik terug nummer, dan is blad 1 van de cursus ook nr 1 van de terugnummering. Maw, bladen die tekort zijn, worden verondersteld niet gekend te zijn :) .

toch dank voor de vlugge respons van jullie

mvg

Pieter

Reageer