Tekenfilmpjes

Moderator: Rhiannon

Berichten: 232

Tekenfilmpjes

Geef het maar toe, hoewel we ons op dit forum zo serieus mogelijk proberen te houden zijn wel diep vanbinnen allemaal kleine kindertjes. En wat doen kleine kindertjes zoal? Tekenfilms kijken natuurlijk :)

Ikzelf heb aan cartoon netwerk een verslaving overgehouden. De tekenfilms die ik het beste vind zijn kwaaie concarne, billy and mandy (favorite show) en dexter's laboratory. Vroeger keek ik nog veel naar samurai Jack maar dat doe ek niet zoveel meer aangezien het altijd herhalingen zijn.

Naar welke tekenfilmpjes kijken jullie zoal?

Berichten: 14

Re: Tekenfilmpjes

Je gaat toch geen tekenfilms kijken :)

<- check mijn avatar :)

Mja vroeger keek ik wel eens cartoon network als er niks op tv was en niks op eurosport :P nu zap ik er wel eens langs tijdens het ontbijt. En boeie, tekenfilms kunnen grappig zijn. Bijv. shrek (hoewel ik die ook al niet eens zo leuk vind) Simpsons blijft prachtig :x

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Tekenfilmpjes

Behalve natuurlijk de betere bioscoopfilms, zoals Shrek, Ice Age etc., ben ik nog altijd een fan van de Loony Tunes; helaas zie je die niet veel meer...
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gebruikersavatar
Berichten: 11.177

Re: Tekenfilmpjes

Idd, d'oh :)

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: Tekenfilmpjes

Looney Tunes waren top, Cartoon Network kon ik enkel als ik bij mijn opa logeerde kijken :)

Tegenwoordig vindt ik de betere biostekenfilms ook erg leuk shrek, ice age, incredibles etc.

Maar de beste film die niet door echte mensen is gespeeld is nog wel Team America World Police :)
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 328

Re: Tekenfilmpjes

De tekenfilms van vroeger waren beter (GI Joe, Transformers :) ) Ik kijk niet meer zoveel naar tekenfilms.

Berichten: 232

Re: Tekenfilmpjes

Team America World Police was idd een leuke film :)

De Simpsons begin ik stilletjesaan beu te worden, ik kijk er al zo lang naar dat ik alle afleveringen misschien al 10 keer gezien heb. Futurama vond ik ook zeer tof maar dat zenden ze voorlopig niet meer uit.

Berichten: 311

Re: Tekenfilmpjes

Transformers, Simpsons, Family Guy, Batman, Superman, Spiderman, Spongebob Squarepants, GI Joe, StarCom, Jayce and the Wheeled Warriors, M.A.S.K., H-Men, Cow & Chicken, I am Weasel, Dexter's Laboratory, Eek the Cat, Thunder Lizards, PFFFF en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer.....

Berichten: 14

Re: Tekenfilmpjes

Dexter's Laboratory lijkt mij toch wel de meest toepasselijke cartoon hierzo [-X

Wie heeft er nou niet een laboratorium op zijn kamer?

Berichten: 232

Re: Tekenfilmpjes

Mitch schreef: Dexter's Laboratory lijkt mij toch wel de meest toepasselijke cartoon hierzo ;)

Wie heeft er nou niet een laboratorium op zijn kamer?
Euh, ikke [-X

Berichten: 111

Re: Tekenfilmpjes

Family guy is ook geinig vind ik. Ik weet nu niet of je dat op de Nederlandse TV ook kan zien. Bij ons (België dus) is de laatste aflevering net de vorige week uitgezonden en ik heb echt spijt dat het gedaan was.

Berichten: 14

Re: Tekenfilmpjes

Is wel vaak bij ons op tv geweest, alleen laatste tijd niet. Komt er eigenlijk wel is in NL de simpsons of futerrama?

Berichten: 232

Re: Tekenfilmpjes

Niet vergeten dat het binnenkort nieuwe avonturen zijn van Billy and Many [-X

Suuuperleuk Afbeelding

Gebruikersavatar
Berichten: 160

Re: Tekenfilmpjes

Happy tree friends!! Met die wetenschappelijke miereneter en natuurlijk Lumpy:

Afbeelding

Berichten: 11

Re: Tekenfilmpjes

Transformers, Simpsons, Family Guy, Batman, Superman, Spiderman, Spongebob Squarepants, GI Joe, StarCom, Jayce and the Wheeled Warriors, M.A.S.K., H-Men, Cow & Chicken, I am Weasel, Dexter's Laboratory, Eek the Cat, Thunder Lizards, PFFFF en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer.....
Het valt me op dat jullie allemaal met name Amerikaanse tekenfilms noemen (behalve Transformers dan), terwijl er zo veel (en veel betere) Japanse anime is. Naruto, Bleach, Gundam Seed, Elfen Lied, ... en vele vele anderen!

Reageer