Gefractioneerd uitzouten van MDH

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 2

Gefractioneerd uitzouten van MDH

Dag lezers,

Bij deze een vraag. Ik zit op het HLO en we moeten gedurende zeven practicumdagen het enzym Malaatdehydrogenase uit hartweefsel isoleren en zuiveren.

Het isoleren van het enzym is gelukt en nu zijn we, afgezien van de diverse activiteitsmetingen, ons aan het orienteren op de te volgen zuiveringsstappen.

We dachten te beginnen met het gefractioneerd uitzouten. Echter we zoeken nog een goed protocol, waarin beschreven hoe een in- en uitzoutkromme te maken. en indien mogelijk enkele gegevens van Malaatdehydrogenase zoals I.E.P.

Wie zou ons kunnen helpen hieraan

Bijv. dank

Afbeelding De Lekkerlander

Berichten: 6

Re: Gefractioneerd uitzouten van MDH

Heej Lekkerlander

Ik heb een artikel wat je misschien kan gebruiken. Voor de protocollen moet je ff de referenties checken. Het artikel staat niet helemaal op pubmed, alleen de titel.

Dit is de titel en de auteurs:

Rapid chromatographic purification of the mitochondrial isoenzyme of beef heart malate dehydrogenase.

Skabrahova Z, Turanek J, Kovar J, Glatz Z.

Ik heb een pdf file van het artikel [-X , als je geinteresseerd bent kan ik em naar je mailen.

Groetjes Skaren ;)

Berichten: 2

Re: Gefractioneerd uitzouten van MDH

Hee Skaren,

Hartelijk dank voor je bericht. Na lang zoeken was ik er nog niet helemaal uitgekomen nl en ik hoop dat de door jou gegeven artikel wat wordt.

Ik zal zo gelijk ernaar kijken. [-X

Groetjes,

Afbeelding De lekkerlander

Reageer